Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
04-11-10, 13:20 #1
"Fine blodprøver", men føler meg ikke frisk
Helt ny her, men har lest mye på disse sidene de siste dagene.
Jeg har mistanke om at jeg har lavt stoffskifte, og var hos legen for å sjekke dette på mandag. I dag fikk jeg prøvesvarene - "Alt ser helt fint ut". Men jeg føler meg ikke frisk. Jeg er konstant trøtt og sliten, dårlig apetitt, "verk" i muskler og ledd, hovne fingre (særlig om kvelden), ofte vannlating (føles som begynnelsen på en urinveisinfeksjon: jeg må NÅ, tendens til litt svie, tisser lite), ingen kjønnsdrift, føler at det går "tregt" der oppe og tiltaksløs.
Jeg har ikke fått utskrift av testresultatene, men lurer på å ringe etter de for å se litt selv og evt få en legekompis til å se på de.
Jeg vet at prøvene de tok var anti-TPO, TSH og FT4 i tillegg til blodprosent, blodsukker og leverstatus.
Hva skal jeg gjøre? Er det noen andre prøver de bør ta? Hva bør jeg gjøre? Er det noen andre som har vært/er i samme situasjon?
Takker på forhånd for svar
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
"Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Av Danski i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 23Siste melding: 14-01-11, 13:05 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Erklært" frisk
Av Kikkeline i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 17-10-08, 23:47 -
"Lissom" frisk ?
Av benita i forumet Graves sykdomSvar: 50Siste melding: 25-03-07, 07:42 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat

Bokmerker