Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
02-10-07, 18:34 #2
Oprah winfrey om stoffskifte (og noen far-out teorier)
det er på alle forumene og på thyroid.about.com at Oprah skrev i Oprah-bladet omsine stoffskifteproblemer, både hyper og hypo.
Pussig nok tok hun fri og drakk soyamelk nylig når det var ille...
Kommentarer finner du på http://thyroid.about.com og på forumene.
Lignende tråder
-
Gail Wurmsteins brev til Oprah
Av brits i forumet Breve til legenSvar: 12Siste melding: 19-01-11, 14:38 -
Lavt stoffskifte og infertilitet - noen med erfaringer?
Av Sigrid77 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 09:35 -
Oprah winfrey om stoffskifte (og noen far-out teorier)
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 21Siste melding: 20-10-07, 15:02 -
Noen spørsmål om tenåring med lavt stoffskifte
Av Villevall i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 12-09-07, 20:41 -
Noen som har vært gravide med lavt stoffskifte her????
Av linnmathea i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 30-10-06, 20:44


Svar med sitat
Bokmerker