det er på alle forumene og på thyroid.about.com at Oprah skrev i Oprah-bladet omsine stoffskifteproblemer, både hyper og hypo.
Pussig nok tok hun fri og drakk soyamelk nylig når det var ille...
Kommentarer finner du på http://thyroid.about.com og på forumene.