Viser søkeresultater 11 til 18 av 18
-
12-05-07, 20:56 #11
-
13-05-07, 10:04 #12
ninus dah! Du kom meg i forkjøpet
Den er forresten kjempebra
-
13-05-07, 10:53 #13
Denne bog er overhovedet ikke til at opdrive. Hverken hos antikvarboghandlere eller i almindelig boghandel. Derfor har Hegge overdraget den til fri afbenyttelse til den hjemmeside.
Opprinnelig skrevet av baremei

Jeg har bogen liggende som Words-fil. Send mig en PM med mailadresse, så sender jeg den gerne med mail.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
13-05-07, 15:10 #14
-
13-05-07, 17:23 #15
Tar gjene imot den boken på mail jeg Anisa
Du har jo mail adresssen min vet jeg
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
13-05-07, 18:15 #16
hvorfor kommer det ikke flere opplag da?
om det er så mange som er intressert at han legger den ut, burde den jo trykkes opp igjen
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
13-05-07, 23:38 #17
Biblioteket. De kan fjernbestille. Det gjorde jeg.
Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
27-10-08, 23:47 #18
Per Egil Hegge "Også må du ikke stille spørsmål"
Pressemannen Per Egil Hegge har skrevet boken "Og så må du ikke stille spørsmål" om sitt vanskelige møte med helsevesenet i forhold til sin kones stoffskiftesykdom. Boken er utsolgt fra forlaget og vil ikke bli trykket opp igjen, men Hegge har gitt tillatelse til at boken i sin helhet er lagt ut på et dansk forum. Det er skremmende, engasjerende og overraskende lesning om Hegge som tar opp kampen mot arroganse og uvitenhet i legekretser/utdanningsinstanser.
http://www.overgangsalderen.net/forum/s ... php?t=8913
En del av dere har sikkert lest boka allerede. Jeg fant boka på nett i helga, og pløyde meg gjennom den til tross for min manglende hjerneaktivitet for tida. Definitivt en viktig bok!
Lignende tråder
-
Per Egil Hegge "OG SÅ MÅ DU IKKE STILLE SPØRSMÅL!"
Av PEH i forumet Per Egil HeggeSvar: 18Siste melding: 21-06-14, 19:26 -
Foredrag ved Per Egil Hegge i Stavanger
Av pippi i forumet Per Egil HeggeSvar: 3Siste melding: 17-02-10, 17:22 -
Den danske dobbelblindstudien er ferdig (T4 + T3)
Av nora i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 02-10-09, 10:00
Svar med sitat

Bokmerker