Viser søkeresultater 601 til 610 av 612
-
08-10-09, 10:27 #601
Sv: Apoteket har ikke mer medisin!
Da blir det litt "utaskjærsk" igjen.
Mail fra Forest til en selger plukket opp.
Her gis det svaret at det ikke finnes nok grisekjertler i verden ?
Hm......
Statement from Forest Laboratories Re: Availability of Armour Thyroid
Forest Laboratories and its supplier understand how frustrating the back order situation of Armour Thyroid is for patients, and we apologize for the supply interruption.
Forest Laboratories is working closely with its supplier of the product’s active ingredient, powdered Thyroid gland, and both companies are working diligently to return to normal supply levels as quickly as possible.
There are many complicated steps involved in the supply chain for a naturally desiccated thyroid product like Armour Thyroid. One factor in the supply interruption involves the manufacturing of a sufficient quantity of powdered Thyroid gland. American Laboratories, Inc., the sole U.S. supplier of Thyroid Powder Products, is working as quickly as possible to provide Forest with a sufficient quantity of this ingredient.
Forest is addressing the backlog of Armour Thyroid as quickly as possible, however, we are not prepared at this time to give a definitive date by which the product will be fully restocked. Please check for future updates on the availability of Armour Thyroid through the Forest product availability toll-free hotline at (866) 927-3260.
In the meantime, we encourage patients to speak with their physician regarding appropriate treatment for their condition.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-10-09, 12:07 #602
Da har jeg vært hos legen og jeg sitter her og gråter.
Så dere forstår sikkert at det ikke gikk bra i det hele tatt. Legen ville ikke sende noe resept til noen han ikke visste hvem var, og jeg skulle begynne med Levaxin igjen for det hjalp nemlig alltid. Vel det hjelper ikke på meg. Nå får jeg ta dem for å pleace legen min, men han skal nok få se en blodprøve neste gang jeg kommer der som overrasker ham!. Og da skal han også få beskjed om at jeg ikke orker prøve flere medisiner som ikke virker, da er ny sykemelding alt jeg vil ha og så får naturen gå sin gang. Jeg merker at jeg er for sliten til å bytte lege. Skal prøve å skrive til denne firmaet i Stuttgartgart så får jeg i alle fall et svar.
Da har jeg i allefall fått et svar som er at de ikke kan sende medisin når jeg ikke har resept, og det får jeg altså ikke.
Merker at jeg er helt på bånn psykisk, og at jeg tenker at det skal bli godt å slippe en dag, kanskje det går fort også.
Hva med dere andre hva gjør dere spiser dere Levaxin eller har dere litt Amour igjen eller?
-
08-10-09, 15:47 #603
Leit å høre at det gikk dårlig hos legen. Kan du gi legen mer info om Erfa? (Hvis det hele strandet på manglende kjenneskap til Erfas thyroxin) Når Kronen Apotek i Oslo har bestilt det, kan vel legen henvende seg til apoteket å få "go" på at medisinen er tilsvarende som armour? Kanskje du kan gjøre det om ikke legen kan eller vil?
Kan du bruke kunstig T3 som nødløsning?
-
08-10-09, 17:34 #604
En skal også være OBS på at det ikke er tillatt å importere reseptbelagt medisin fra land utenfor EØS-området.
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-10-09, 17:47 #605
Dersom de har det på Kronen Apotek i Oslo så er kanskje det enkleste for meg å gå på apoteket og hente resepten min, og så ringe dette apoteket i Oslo og høre om jeg kan sende den til dem, og at de sender medisinene til meg og at jeg betaler det det koster eller? Håper at det går i alle fall.
Ellers så fatter ikke jeg at det skal være så vanskelig for et apotek å si ting slik de er. Jeg spurte etter Armour i dag og da sa de bare at de skulle ringe når det kom. Og de må da vel vite at det IKKE kommer i det hele tatt, og da kan de vel bare si det da.( ikke stå å lyve meg rett opp i ansiktet)
Kom på at jeg kanskje kan hente resepten min og sende den til disse tyskerne. Det står jo Armour thyroid og legens navn på og kanskje det er nok, eller ? vet ikke helt, men jeg er nokså trett og omtåket i hjernen. Selv forstår jeg en del tysk siden det er så likt norsk, så kanskje de klarer å forstå det?
-
09-10-09, 10:34 #606
-
09-10-09, 10:46 #607
Det er fandeme hjerteskærende!
Nu er jeg "heldigvis" ikke norsk, så den samlede lægestand her i landet kan rende mig noget så grusomt! Derfor vil jeg (off topic) sige, at med sådanne læger som Cathrins - har vi ikke brug for fjender... Det tangerer en tortur og helse-ødelæggende lægepraksis. Menneskesynet er i bund og lægeetik ligeså! Denne læge og alle som ligner ham - er himmelråbende dårlige mennesker!
Man burde simpelt hen ikke have lov til at være uvidende når man er læge, da lægernes uvidenhed slår flere ihjel end alle verdens samlede krige tilsammen. De skulle skamme sig!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
09-10-09, 12:11 #608
De hadde det ikke på Kronen , men sier at de får det om noen mnd, noe som i alle fall er for sent for meg. Da har nok naturen gått sin gang for å si det slik.
-
09-10-09, 12:44 #609
Takker for meg
Vet ikke om dette heller er riktig sted å skrive det, men da får dere bare flytte det.
Nå som mangelen på Armour er stor, men også ellers så synes ikke jeg at det blir riktig for meg å være medlem av et forum som ikke kan opplyse åpent hvor man får kjøpt Armour andre steder enn på Apotek som ikke klarer å ha nok medisin, og så bestiller fra en grossist som får det fra et sted hvor de ikke klarer/ vil lage n ok. For meg blir det for galt.
Husk at det faktisk er mulig å dø av hypotyrose. Jeg trodde faktisk dette forumet skulle være en hjelp, og slik jeg ser det når slike opplysninger ikke kan skrives fritt så er det ikke det.
-
09-10-09, 13:47 #610
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37
Svar med sitat

Bokmerker