Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det opplevde jeg også da jeg var på Levaxin. Dette blei bare verre og verre og var tilslutt helt ille. Jeg prøvde å komme ut av det med å ta Liothyronin, men den hjalp meg bare en times tid etter doseintaket, så måtte jeg ta en ny for ikke å fryse.
    Da jeg begynte på Armour var det fenomenet over, og jeg har det aldri nå, heller ikke da jeg var på lav dose.
    Vet ikke hvordan dette bør tolkes. Jeg sluttet jo å fryse med en gang og før morgentemperaturen begynte å stige.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kanskje jeg skal måle morgentemperaturen.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    lillehammer
    Meldinger
    68

Standard

hei...

frøs i hele fjorsommer og høsten...uansett hvor varmt det var...kom i slike raptuser...spesielt etter måltid,da kjentes det ut som maten stjal all varmen min for å bruke den til å fordøye!!tenna rista og kjærringa pakka seg inn i alle fillene hun hadde men det var jo bare å bedra meg sjøl da det ikke var kaldt en gang...innsiden av meg som frøs...

ble litt bedre da jeg klarte å øke dosen litt...tok tempen på morgenen og den var veldig lav..bedra seg med doseøkning...men nå har jeg hatt noen rier at..men denne gangen føler jeg mer at det er årstiden som gjør meg litt frøsen og ikke stoffskiftet..lov å håpe vel?
    må legge til at jeg ble veldig sliten etter slike raptuser..følte meg helt tom for energi...
    håper det ordner seg for deg

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Æ har merka frysninger når æ har drukke melk eller noe annet kaldt.

Ellers så frys æ veldig lett på formiddagen, og går æ og legger meg da må æ ha to dyner og pusjamas og enda får æ frysninger i ryggen.

Men på ettermiddag er æ nesten for varm, med klamme hender og føtter

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

jeg har noe rart av og til ,,plutselig får jeg frysninger ned over låret på baksiden.eller i hodet (halvehodet)ekkelt er det......har også problemer å sove natta igjennom i det siste,varm......er jeg også
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard forbigående forverring ved sykdom?

Er det andre enn meg som har følt seg verre ved sykdom. Jeg har nettopp vært forkjølet og føler meg temmelig trett. ( ble sikkert ikke bedre av at jeg hadde menstruasjonen samtidig) Er dette vanlig eller? Jeg vil bare sove og sove. Lørdag sov jeg til klokken 1400.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Buskerud
    Meldinger
    347

Standard

Jo føler at ting blir verre ved sykdom. Tar lengre tid å bli bra igjen etterpå også. Ei vanlig forkjølelse slår meg helt ut.
    Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    40

Standard

jo takk det merkes. Ble først utslått av at TSHn min er 9 og noe. så våknet jeg i morrest med feber og "dett" nese. såvidt jeg orker å sitte oppreist. å som jeg ønsker å bli frisk....

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard trøtt redd for å være hyper

Derfor har jeg tenkt å være uten medisnin noen dager. Noen som har forslag til hvor lenge? Jeg går ned 4 tall pr. dag uten medisin da.

Jeg er ganske trett for tiden. Riktig nok er jeg forkjølet men....andre som har noen tanker om dette.?

Jeg har ikke så lyst til å ta blodprøve heller for om stoffskifteprøvene er høye så får jeg kanskje ikke Armour lenger er jeg redd for.

Har også tenkt litt på å ta medisin annen hver dag for da vil jeg jo ikke øke i T3 og T4, men holde det stabilt. Når jeg har funnet mitt nivå.

Alle tips tas i mot med takk.

baremei Gjest

Standard

Del heller dosen og ta medisin hver dag, kanskje også to ganger om dagen. Du må holde det stabilt, og armour annenhver dag kan jeg ikke tro går bra i det hele tatt.

Men hvis du er så trett tenker man jo vanligvis på at man trenger mer, ikke mindre. Hvorfor tror du at du er hyper? Hjertebank, uro og skjelvinger, eller?

Side 40 av 62 Først 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162 Siste

Lignende tråder

1. Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
    Av HildeM i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 56
    Siste melding: 01-09-10, 12:23
  2. Velkomen, August
    Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 1
    Siste melding: 01-08-10, 07:19
  3. Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
    Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 17
    Siste melding: 29-10-06, 17:41
  4. Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
    Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 2
    Siste melding: 12-08-06, 00:37

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn