Side 4 av 13 Først 12345678910111213 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 127
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Fy flate for en lege! :evil:

Skjønner godt at du var lei deg og sint.

Flott at du skrev til fastlegen din om han, så vet ihvertfall han det.

Er enig med en som skrev at når man går til lege så kjøper man faktisk en "vare". Og vanligvis hvis varen er ikke tilfredstillende så klager man. Tror vi alle må bynne å klage mer på udugelige leger! :idea:

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Jeg blir kvalm!!!

Kjenner meg så altfor godt igjen i det du skriver, Sonja! Leger er noen arrogante ja... grrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Mitt forslag til deg er at du sender brev til stedet der denne endikrinologen jobber og ber om et møte med både han og sjefen hans! Det er en skam at en lege kan behandle noen på den måten.

Man forventer å bli tatt i mot med åpne armer og å høre at de skal gjøre det de kan for å hjelpe deg, men istedenfor opplever man sånt hele tiden. Jeg har mange ganger lurt på om den oppførselen er noe de lærer på skolen? Helt utrolig!

På min siste endikrinolog besøk fikk jeg høre at det var ingen som gikk sykemeldt fordi de hadde kviser! Akkurat som om det var grunnen! Jeg ler nå, men jeg gråt noe helt forferdelig da jeg gikk derfra! Det er ikke enkelt å være sterk når man er syk.

Du vet hvem du er Sonja, og hva du står for. Jeg vet det er vanskelig, men ikke la de få siste ordet!!!!

(((( kjempe klem ))))
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    86

Standard

For en fryktelig behandling du har fått! Det skal du ikke finne deg i! Ta kontakt med pasientombudet og få hjelp til å klage på oppførselen hans!

Gitte

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Tusen takk for all støtte og omtanke fra dere alle! Det varmer!

Jeg har time hos fastlegen neste uke, så jeg vil høre hva han har å si til dette først. Vet ikke helt om jeg bør gå til pasientombudet med saken etter bare denne ene timen. Hvis fastlegen synes det er en god ide å få sjekket øynene mine, så kan han få henvise meg til øyelege. Jeg vil ikke bruke henvisningen fra endokrinologen, for da går all tilbakemelding fra øyelegen til han i stedet.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

En liten oppdatering!

Var hos fastlegen idag og han hadde tillatt seg å ringe endokrinologen og sagt hva jeg har klaget på. Endokrinologen hadde deretter lagt seg langflat og beklaget det hele. Det hadde ikke vært hans mening å opptre arrogant. Og da jeg kom hjem igjen lå det brev i posten fra spesialisten, med beklagelse overfor meg også.

Det synes jeg var realt gjort!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Kanskje han leste om seg . . . . på nettet ?
    Hvis han har hørt om det da......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Bra du klaget da. Kan jo være at han tar lærdom av dette og at han ikke oppfører seg slik mot andre pasienter.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard

Svar til n'Finn:
    Nei, jeg sendte et brev til fastlegen i forrige uke hvor jeg sa akkurat hva jeg mente. Derfor visste han om saken og hadde tatt affære.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Fint ! Sånn skal det bare være. Vi har krav på å bli møtt med respekt av helsevesenet - og uansett hvilken tilstand vi er i kommer i.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Side 4 av 13 Først 12345678910111213 Siste

Lignende tråder

1. Blir så sint...
    Av Hsn i forumet Frustrert og lei
    Svar: 8
    Siste melding: 27-03-07, 21:38
  2. Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
    Av Trygve i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 22-11-06, 17:29
  3. Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
    Av cathrin i forumet Endokrinologer
    Svar: 15
    Siste melding: 02-09-06, 21:18
  4. JEG ER SINT!
    Av cathrin i forumet Frustrert og lei
    Svar: 16
    Siste melding: 21-07-06, 07:10
  5. jeg er så sint
    Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 23
    Siste melding: 05-06-06, 10:12

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn