Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
Tråd: etter inntak av levaxin
-
20-02-07, 14:49 #11
Angående den påståtte lange halveringstiden på levaxin, så betyr ikke det at ingen kan kjenne virkningen kjapt.
Jeg kan kjenne den etter en halv time, og andre her også, og andre i andre forums også.
Men de fleste kjenner ikke noe tror jeg, men jeg er ikke sikker....Noen hevder at man ikke kjenner til dosen før om noen dager, men jeg tror ikke det stemmer.
Obs at hvis man tar levaxin til mat så vil man trenge litt mer.
Det er forresten en helt ny artikkel om å ta levaxin om kvelden, at den virker bedre.
Må finne linken....
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... med_docsum
-
20-02-07, 17:55 #12
Heisann Nora !
Der poppet du opp med nok en interessant artikkel. Kanskje det kan endre både det ene og det andre.... For min egen del føler jeg faktisk ikke når Levaxin begynner å virke i det hele tatt. Har et glimt på en til to timer midt på dagen hvor jeg fungerer så nogenlunde. Får prøve å legge mer merke til hva som skjer. Er under opptrapping på dosen etter en heidundrende overmedisinering. Rene berg og dalbanen. Så fortsett med dine innputt om diverse artikler, du gjør oss alle en stor tjeneste. Hadde ikke klart å finne noe på egenhånd. Så takk !!!
Lignende tråder
-
Verdier etter økning av Levaxin..
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 29-08-08, 09:54 -
Prøvene etter 6 uker på Levaxin:
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-07-08, 20:49 -
Alkoholsjokk etter inntak av 3 halv-litere på 6 timer....
Av benga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 08-06-07, 14:25
Svar med sitat
Bokmerker