Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
23-11-06, 23:54 #1
Hvor kan man klage på dårlig pasientbehandling?
Helsetilsynet i fylkene
Sivilombudsmannen
Statens helsetilsyn
Korriger meg gjerne, og spesielt - suppler. Bare ting jeg fanger opp i aviser m.m."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
24-11-06, 00:06 #2
fylkeslegen har ansvaret for kommunehelsetjenesten, Pasientombudet er plassen du klager til ved feilbehandling på sykehus.
dette har jeg undersøkt selv, siden jeg hadde en stygg sak i forbinnelse med min første graviditet... men jeg var for sent ute.
du måklage skriftelig FØR det har gått to år etter forholdet/skaden er oppdaget, eller burde vært oppdaget...
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
24-11-06, 00:49 #3
Takk, Lissa ;)
Ja, folkens, bare fyll på. Nå har vi fått nok - nå blir det stor sak
...tror jeg nok... hvis jeg orker... hvis jeg klarer... hvis jeg husker...
Men jeg VIL! Det er alt for mange av oss som har fått for mye dårlig behandling. Men vi må forsøke å gripe det hele riktig an - først av alt skaffe oss mest mulig informasjon (tenker jo selvsagt her på debatten vi har om en evt mediesak også)."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
24-11-06, 17:12 #4
Stina! Kontaktet Rettighetssenteret i Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon vedrørende noen spørsmål jeg hadde. De svarte kjapt og godt. Anbefales!
http://www.rettighetssenteret.no/
Lignende tråder
-
Høyt stoffskifte behandlet med Levaxin. Hvor dårlig er det mulig å bli?
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-08, 20:35 -
Ble så dårlig
Av heisann i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 15-10-07, 14:22 -
Hvor dårlig kan man bli av hypothyreose?
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 06-01-07, 20:10 -
Klage klage...
Av Krapylet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 22-08-06, 16:54
Svar med sitat
Bokmerker