Viser søkeresultater 11 til 20 av 64
-
21-10-06, 23:59 #11
Jeg har også høy anti-TPO. Det er målt til "mer enn 1000" og endokrinologen mener bestemt at det ikke er noe å gjøre for å få den ned
Er dere andre med høye målinger plaget med kroniske smerter i muskler og ledd?
-
22-10-06, 00:05 #12
leddsmerter er jeg ganske plaget av ja... og influensasymptomer... :(
Opprinnelig skrevet av kira
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
22-10-06, 00:53 #13
kira - du vet det jo ;) - men til de nye: Jeg har veldige smerter i muskler og ledd. Og er jo generelt veldig dårlig - uten særlig hjelp (om noe) av Levaxin, og også forsøkt Liothyronin.
Lurer derfor på om jeg har ME.
Men så har jeg da i det siste begynt å lure på hvor mye skade disse antistoffene kan påføre oss, spesielt siden jeg også har antistoffer mot eggestokkene mine, og også har hatt mot blodplatene mine to ganger. Det er kanskje ikke så rart at jeg er så elendig?
Leya - også høye antistoffer. Husker jeg feil, eller har du vært i ganske god form?
Armour - senker det antistoffene?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
22-10-06, 21:57 #14
Lissa: Influensafølelse er svært typisk for ME...
+ mange andre symptomer som man også har ved lavt stoffskifte.
Venter ellers spent på brev fra Haukeland ang utredning av ME.
Har hatt en veeldig dårlig periode nå. Prøvde å gå en tur på en drøy km på tirsdag, og har siden det vært sengeliggende.
-
22-10-06, 22:31 #15
Men det gjelder bare for dem som har stimulerende TRAS og som har høyt stoffskifte. Vi med lavt stoffskifte får ingen behandling mot noen av anti-stoffene. Noe jeg finner litt underlig!TRAS er såvidt jeg vet det eneste man har midler mot.
Jeg har ikke anti-TPO, men mye anti-Tg + TRAS. Og jeg har masse smerter!Er dere andre med høye målinger plaget med kroniske smerter i muskler og ledd?Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-10-06, 22:38 #16
jeg har har høy tpo men legen måler helst s-thyrogl.antist; å den er på 3000 reff er(50) dere andre har ikke dere høye antistoffer på den prøven? jeg har ofte influensa symtomer ,hissig,sliten.verker alle mulige rare steder.frysninger.....
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
22-10-06, 22:41 #17
jeg har forstått det sånn at det ikke er medesin mot antistoffene mine...de har samenheng med betennelsestrumaen min tror jeg,,,,verker sånn i halsen i dag har hovnet opp å....
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
22-10-06, 22:45 #18
Det er det jeg kaller anti-TG. Min er på 2832.s-thyrogl.antistHilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-10-06, 23:41 #19
okay.verker du mye i halsen og under haken,å på begge sider
-
23-10-06, 08:36 #20
Nei, ikke egentlig. Er litt øm bare, men jeg har ikke struma tror jeg. Det hender jeg har trykk i halsen. Som om jeg brygger på en forkjølelse.
Hilsen Anne Ma
Lignende tråder
-
anti-tpo = antistoffer som angriper kjertelen eller?
Av gutt_81 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 0Siste melding: 02-01-08, 12:46 -
Hvem hva hvor ???
Av Tussa i forumet Hos legenSvar: 5Siste melding: 23-03-07, 17:46 -
Antistoffer?
Av siri i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 1Siste melding: 14-03-07, 16:54 -
Antistoffer
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 20-02-07, 19:53
Svar med sitat
Bokmerker