Jeg har har gått igjennom alle prøvesvarene mine siden påsken 2006. Jeg har tatt prøver av anti-tpo 3 ganger, alle gangene hadde jeg såkalt forhøyet, slik at den var over normalen.

Jeg har nå gått 2 mnd uten medisin som nevnt, og tok en blodprøve av anti-tpo. Jeg fikk beskjed om at den var innenfor normalen (under 10 var normalt) og det hadde jeg.

Hva betyr det? Det betyr at jeg har lavt stoffskifte uten antistoffer eller?