Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Blødning etter blodprøve?

Har dere merket det etter at dere fikk lavt stoffskifte at når dere tar blodprøve hos legen så blir det ikke bare litt blod i den lille hvite firkanten man får plastret på armen, neida den blir full av blod.

Nå sitter jeg her med en blodflekket jumper. Sist blødde det endamer og jeg måtte snu og gåtilbake til legekontoret da blodet rant nedover armen og på gulvet og flere på venterommet glodde på meg ( syntes sikkert det var ekkelt! )

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard

Jeg har ikke merket noe forskjell på bløding ved blodprøver etter at jeg fikk påvist lavt stoffskifte...tror ikke det er vanlig?

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

Standard

Jeg har ikke merket noe forskjell på bløding ved blodprøver etter at jeg fikk påvist lavt stoffskifte...tror ikke det er vanlig?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    151

Standard

Er det den samme personen som tar blodprøvene hver gang?

Du må ihvertfall si fra at du trenger ekstra plaster/bandasje og eventuellt at du bør sitte litt ekstra lenge med å trykke på bandasjen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Det varierer fra gang til gang hvem som tar blodprøvene. Har vært på ulike kontorer også for den ene gangen var hos gynekologen.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Jeg har heller ikke hatt noe økt blødningstendens etter at jeg fikk lavt stoffskifte, så det må være en som har bomma på åren din, tro jeg

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Hun gjorde ikke det for det rant fint med blod ned i glassene, og jeg ble ikke spesielt blå etter stikket heller.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nosy
    Jeg har heller ikke hatt noe økt blødningstendens etter at jeg fikk lavt stoffskifte, så det må være en som har bomma på åren din, tro jeg
    ????? Hva har blitt truffet da??? Ei blodåre??? HA HA HA HA HA

(Tror jeg er i ett litt overstadig og slitsomt hommør, må bare beklage det!!!!)

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Hah!!! Det var jo teit formulert, ja... Truffet blodåren har hun jo til gangs Sorry. Men hun var sikkert ikke noe god på å ta blodprøver, da

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Tror hun var gangske flink for jeg kjente ikke noe.

Da jeg var 15 år måtte jeg ta blodprøver ganske ofte og ble dårlig av det( besvimte) i tillegg var årene vanskelige å finne.

Her er hva jeg opplevde ved sykehuset. En dans bioingeniør tok noen ganger blodprøvene. Hun fikk det ikke til og sukket og stønnet. Så brølte hun tilslutt på en annen som måtte overta etter å ha stukket feil et par ganger.

En gang utbrøt hun da hun så meg Ã… nei! er det deg igjen! Dette var ikke sagt i noen spøkefull tone det kom rett fra hjertet. Jeg klarte ikke å la hver å le.

Side 1 av 2 12 Siste

Lignende tråder

1. Blodprøve
    Av Vilja i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 2
    Siste melding: 20-11-09, 09:40
  2. Hvor raskt blodprøve etter doseendring?
    Av trude.lutt i forumet Blodprøver
    Svar: 2
    Siste melding: 12-11-09, 13:39
  3. Overraskende blodprøve svar etter stor doseøkning
    Av Anne Ma i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 8
    Siste melding: 09-04-08, 16:13
  4. For tidlig med blodprøve etter 14 dager på armour?
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 1
    Siste melding: 16-09-06, 22:22
  5. Svar: 2
    Siste melding: 29-06-06, 15:25

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •