Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
23-09-11, 11:04 #1
Kan man få hodepine som bivirkning av Levaxin?
Kan man få hodepine som bivirkning av Levaxin?
Er det noen av dere som har fått hodepine som bivirkning av Levaxin, eller noen som har lest/hørt om noen som har fått det?
-
23-09-11, 11:52 #2
Sv: Kan man få hodepine som bivirkning av Levaxin?
Hej Pluto
Det er ellers svært at vide med sikkerhed, hvad er hvad. Nogle får hovedpine når deres behandling trænger til justering op eller ned. Andre har aldrig haft hovedpine, uanset at de er i behandling med Levaxin, og endnu andre ved ikke om det er medicinen eller sygdommen, der giver dem hovedpine.
Når man søger på Side Effects of Levothyroxine dukker hovedpine op mange gange beskrevet som en bivirkning, men når man læser omtalen af en norsk forskers anskuelse af hovedpine som symptom (svært at se om han mener symptom på hypothyreose eller bivirkning af Levaxin, da alle forsøgspersoner med diagnose er jo i behandling med Levaxin), bliver man helt forvirret.
For 1½ år siden postede du en tråd også om hovedpine, men du skrev at du ikke selv havde hovedpine og at du spurgte teoretisk. Håber ikke, at du spørger igen, fordi du nu selv får hovedpine af behandlingen (?).• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
23-09-11, 13:13 #3
Sv: Kan man få hodepine som bivirkning av Levaxin?
Takk for svar Anisa.
Med min teflonhjerne hadde jeg glemt min forrige post.
Vel, uansett, det er ikke jeg som har hodepine. Det er en bekjent av meg som har gått på Levaxin, 150 µg pr dag i to år, som den siste måned har hatt en dundrene hodepine. Vedkommende finner ingen årsak, så jeg hadde en liten tanke om at det kanskje kunne være en "sen" bivirkning på Levaxin.
Lignende tråder
-
Er så lei av hodepine :(
Av Qa i forumet Frustrert og leiSvar: 9Siste melding: 02-07-10, 15:20 -
Hodepine ved for høy dose Levaxin?
Av Pluto i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 11-05-10, 21:26 -
Hodepine
Av Stina i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-09-07, 23:54 -
RAR HODEPINE
Av cathrin i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 05-04-07, 00:24
Svar med sitat

Bokmerker