Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Hybrid View
-
08-08-07, 16:22 #1
Legebesøk i går
I går var jeg hos legen. Glemte helt at jeg skulle spørre om å få alle tallene fra de prøvene jeg har hatt. Men etter ganske intens masing og diskusjon, så gikk legen med på å prøve å øke dosen med Levaxin. Gikk rett fra 25 til 75 microgram.
Hadde med ei lang liste med blodprøver som Anne Ma (tror jeg det var) har anbefalt å få tatt, men det mente legen var helt unødvendig, så det fikk jeg ikke. Det var masse antistoffer og diverse.
Først ville han øke dosen med antidepressiva, men jeg fikk altså mast meg til å heller øke Levaxin. Han har ikke helt tro på diagnosen, skjønner dere. Synes talla mine er for fine (hadde TSH 2,4 og T4 13,9). Jeg sa at siden jeg gikk på Levaxin så burde vel talla vært enda finere, ikke bare så vidt innenfor normalen?!? Og så poengterte jeg at det jo var en sammenheng mellom vitiligo og hypotyreose. I tillegg spurte jeg helt tilfeldig om noen klumper jeg har fått i huden, og da sa han at en kunne få hudforandringer også med hypo. Så da gav han endelig etter.
Nå håper jeg bare at det virkelig er hypo. Tenk hvis det ikke er det? Hva gjør jeg da? Jeg har jo nesten alle symptomene, mangler vel bare tørt hår omtrent...Levaxin siden juni 2007. Legen og jeg er litt uenige om jeg har hypotyreose,
selv om jeg har nesten 30 av disse symptomene.
Lignende tråder
-
Symptomer Hypothyreose
Av gjest i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 15Siste melding: 02-08-09, 02:36 -
Hypothyreose. Lege utilgjengelig, litt doseringshjelp, takk
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 22-01-09, 16:10 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Ingen tvil lenger: diagnose hypotyreose.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 02-07-06, 12:54

Svar med sitat
Bokmerker