Side 1 av 5 12345 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 49

Hybrid View

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard glemsk

heisann,er så glemsk for tiden ,snakker feil,ber ungene gå ned i kjelleren med oppvasken,sier litt men resten kommer ikke,glemmer at jeg har gjort ting...glemmer hva jeg holder på med når jeg står å hjelper kunder...trykker ut feile lottokuponger,,,,stakker de har fått viking men skulle ha lotto;( det verste er at du føler deg så dum,,, noen andre som roter med ordene
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

tuller du...?
    gjør ikke annet jeg....

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    40

Standard

å slik er jeg også. det er så trasig. føler meg skikkelig dum. å så dum er jeg ikke.skulle ringe på jobb i går for å fortelle at jeg var blitt sykelmeldt. stottret og snakket feil. fikk ikke frem de riktige ord. måtte bare gi opp. det er flere ganger at jeg skal gi beskjeder her i hjemmet å det blir bare feil.føler liksom at ord er blitt borte. men heldigvis så kan jeg le av det. bagatelliserer det. men innerst inne føler jeg meg vel ganske mislykket. når jeg har det slik er det veldig vanskelig for meg å være på jobb. glemmer de mest naturlige ting.må sjekke mange ganger. føler med deg....

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Sånn ere her i huset å, til og med han på 2,5 glaner oppgitt på meg over "feilmeldinger".

Men syns det er blitt litt bedre om dag, hvertfall feil på ord.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

jeg mister begrepsforståelsen også innimellom jeg...
    jeg har opplevd å høre et ord, et simpelt hverdagsord, og jeg aner ikke hva det betyr
    det eneste eksempelet jeg husker er da jeg ikke visste hva en varebil var...
    hjernen min klarte ikke å koble samen ordet varebil med begrepet, aldå bildet av en varebil... det tok 3 dager før jeg husket hva det var

det største problemet er jo at man blir så avstumpet sosialt... etter snart 10 år med denne sykdommen har jeg mistet hele omgangskretsen min... jeg har mann og barn og svigerfamilie, men thats it! :(

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    40

Standard

jaggu bra vi har hverandre her inne. som forstår hverandre.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

ja ikke sannt!
    der er ikke mulig for folk å forstå at vi er litt småsenile innimellom.... :(

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    40

Standard

småsenil.... bare fornavnet det. det værste er når gamle mennesker sier " at det går an at du er så glemsk å du som er så ung" de har ikke skjønnt noen ting. ja lurer virkelig på hvordan det blir når jeg blir gammel...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av lailabye
    småsenil.... bare fornavnet det. det værste er når gamle mennesker sier " at det går an at du er så glemsk å du som er så ung" de har ikke skjønnt noen ting. ja lurer virkelig på hvordan det blir når jeg blir gammel...
    he he denne typen glemsomhet blir ikke verre med åra tror jeg... men vi får jo den andre ved siden av da

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    40

Standard

da kommer ikke jeg til å huske noen ting. ikke å stå opp. ikke å spise. ikke å gå på do. ingen ting.

Side 1 av 5 12345 Siste

Lignende tråder

1. Begynte mine sykdommer i hjernen?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 14-09-07, 01:02
  2. Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
    Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 3
    Siste melding: 22-12-06, 12:06

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn