Jeg har akkurat fått beskjed om at jeg har lavt stoffskiftet, har slitt lenge med vekt og giddaløshet. I høst ble jeg sykemeldt pga kraftige svimmelhetsanfall. det piper og suser i ørene. Veier 30 kilo for mye og har siden i fjor gått opp og ned fra 92-101. nå har den ligget lenge på 100, Har også B12 mangler og fikk Biotre tabletter og etter 14 dager gikk jeg opp 5 kilo... fikk nesten angst. Vil ikke bli større enn jeg er, vil tilbake til den jeg var i 98. da var jeg kjempefornøyd med meg selv.

Har dere noen råd og tips til meg, har lest og lest om hypo, legen sier ikke så mye akkurat, måtte presse han til å gi meg medisiner pga at jeg lå innen for *normalen* og etter at han snakket med en spesialist på området så sa han at jeg skulle få Levaxin. Nå går jeg på 50 mg om dagen. tok nye blodprøver i dag og får svar til uka.

Er så trøtt og sliten hele tiden, har meldt meg inn på et treningsenter så håper at jeg klarer og gå ned i vekt snart.

Har dere noe tips om det er noe jeg burde spise mer eller mindre av?
Leste at lavkarbo mat skal få vekta ned, har ikke sjekket temperaturen som noen her anbefaler, har ikke tenkt på at det kan være en forbinnelse der, men kanskje det er noe i det. skal kjøpe et nytt termometer og sjekke.

TRENGER RÃ…D OG HJELP FOR Ã… KUNNE FINNE UT AV MEG SELV!!!

Gryen