Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Dr Birkeland

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    4

Standard Dr Birkeland

Er det noen her inne som kjenner til, har vært hos eller kjenner noen som har vært hos Dr. Gunnar Birkeland i Drammen? Har funnet litt stoff der noen nevner navnet hans og anbefaler ham, men det er ikke så veldig mye å finne, og kunne tenkt meg å høre noen flere synspunkter før jeg bestiller time.
    Kan han sakene sine? Ser han bare på blodprøver eller også på symptomer? Hvor villig er han til å prøve medisin hvis du ligger i grenseland?

Håper virkelig det er noen som kan dele noen opplevelser, negativ som positiv. (Håper mest på positivt)
    Nå har jeg gått sånn her så lenge og føler meg bare værre og værre så nå må det bare skje noe her...

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Standard Sv: Dr Birkeland

Sitat Opprinnelig skrevet av jeanette1986 Vis post
    Hei. Tenkte jeg bare skulle gi tilbakemelding som lovet. Men alt til sin tid :P Etter å ha vært på konsultasjon med lege Gunnar Birkeland,har livet snudd seg på hodet til det positivet,og det var lys i tunellen allikevel viste det seg. Dosen ble umiddelbart regulert opp til 50 mcgr og i tillegg 20 mcgr Liothyronin om dagen. Forskjellen er definitivt merkbar selv etter så kort tid. Fikk i tillegg B-12 injeksjoner til hver 4 uke,og nå føler jeg meg som en duracell kanin i forhold til sånn jeg var før. En lege jeg absolutt vil anbefale,dersom noen er på utkikk. Siste hinder nå,er vårt kjære NAV system. Men med bedre helse,skal jeg nok ta den kampen på strak arm. Ønsker alle en fin fin dag.

M.V.H En strålende fornøyd Jeanette.
    https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13154

Sitat Opprinnelig skrevet av Aina Vis post
    Takk for svar

Disse dager driver jeg og samler inn diverse epikriser hos de jeg har gått til før for div undersøkelser.

Var innom St.Joseph, Dr. Birkeland i drammen i dag og fikk utskrift fra blodprøver jeg tok hos han for snart 3 år siden.

Kan dere kommentere hva dere synes om de?
    De er tatt på 3 forskjellige datoer...

Fritt T3 4,2 - 4,2 - 4,5
    Fritt T4 15 - 14 - 14
    TSH 1,13 - 1,63 - 1,68

Fant ingen antistoffer den gang.

Alt ok fikk jeg vite, hva synes dere?
    https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=11273

Sitat Opprinnelig skrevet av mohaienne Vis post
    Eller du kan dra til Drammen, til Birkeland. På St.Joseph medisinske senter. J
    eg får prøvebehandling hos ham uten at det synes å være noe galt på prøvene mine. Hadde visstnok noen antistoffer.
    Koster 200 for prøvene og 700 for timen.
    https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=5358
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Feb 2012
    Meldinger
    4

Standard Sv: Dr Birkeland

Takk for svar Men håpa det kanskje var noen som hadde noen opplevelser som de ikke hadde skrivd om her inne tidligere, for disse svarene har jeg allerede sett. Det tyder jo bra, men hadde vært fint med noen flere synspunkter også. For det må jo være flere som har vært der....

Medlem siden
    Mar 2012
    Meldinger
    8

Red face Sv: Dr Birkeland

Hei!

Jeg har brukt han i 4-5 år og er veldig fornøyd. Begynnte også med prøver i grenseland og det ble lagt vekt på mine symptomer og startet behandling som ble vellykket.

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn