Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Dr Birkeland
Hybrid View
-
04-03-12, 22:12 #1
Dr Birkeland
Er det noen her inne som kjenner til, har vært hos eller kjenner noen som har vært hos Dr. Gunnar Birkeland i Drammen? Har funnet litt stoff der noen nevner navnet hans og anbefaler ham, men det er ikke så veldig mye å finne, og kunne tenkt meg å høre noen flere synspunkter før jeg bestiller time.

Kan han sakene sine? Ser han bare på blodprøver eller også på symptomer? Hvor villig er han til å prøve medisin hvis du ligger i grenseland?
Håper virkelig det er noen som kan dele noen opplevelser, negativ som positiv. (Håper mest på positivt)
Nå har jeg gått sånn her så lenge og føler meg bare værre og værre så nå må det bare skje noe her...
-
04-03-12, 22:35 #2
Sv: Dr Birkeland
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
04-03-12, 23:01 #3
Takk for svar
Men håpa det kanskje var noen som hadde noen opplevelser som de ikke hadde skrivd om her inne tidligere, for disse svarene har jeg allerede sett.
Det tyder jo bra, men hadde vært fint med noen flere synspunkter også.
For det må jo være flere som har vært der....
-
14-03-12, 07:46 #4
Hei!
Jeg har brukt han i 4-5 år og er veldig fornøyd. Begynnte også med prøver i grenseland og det ble lagt vekt på mine symptomer og startet behandling som ble vellykket.

Svar med sitat

Bokmerker