Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
11-05-10, 16:11 #1
Hodepine ved for høy dose Levaxin?
Hodepine ved for høy dose Levaxin?
Er det noen som har merket hodepine som et tegn på for høye doser med Levaxin?
-M-
-
11-05-10, 16:36 #2
Sv: Hodepine ved for høy dose Levaxin?
Hodepine er et hypersymptom hos meg.
-
11-05-10, 16:37 #3
Hei Pluto!
Jeg får hodepine av Levaxin uansett dose jeg - men aller værst var det når jeg begynte og ved hver endring i dose. Har aldri vært overdosert tror jeg. Forsøkte meg på Euthyrox også og da var hodepinen værre enn noengang. Om jeg ikke hadde vært syk før var jeg iallefall syk da både med kronisk hodepine og alle andre hyposymptomer. Heldigvis kom jeg meg over på Armour og nå tror jeg snart det er på tide og bytte til ERFA selv om Armour fungerer ganske greit fremdeles siden jeg smuldrer den...
-
11-05-10, 16:56 #4
Husker godt jeg fikk hodepine i begynnelsen med levaxin... Hadde alle slags hypersymptomer da jeg startet med levaxin i min hypothyreote kropp, selv om jeg var hypo. Hjertet raste avsted, jeg svettet og hadde hodepine. Hadde voldsomme neseblødninger.
Hodepine er også et hypersymptom hos meg, men da er jeg i tillegg hyper HELE døgnet... Jeg vet jeg er hypo når jeg kjenner formen svinge gjennom døgnet, med hyper og hyposymptomer samtidig.
Lykke til
-
11-05-10, 18:00 #5
Mange melder om hodepine.
Få meldinger fra de som her lavt stoffskifte, og heller ikke fra de som har høyt.
Og det er jo noe pussig. Kan hodepinen ha med at kroppen kommer igang, altså når man er i oppstartfasen ?
Eller er det et fenomen knyttet til at kroppen bare får T4, som ved Levaxin ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-05-10, 20:12 #6
Tja... en kan undre seg n`Finn... Det er en interessant oppsummering du gjør deg
Jeg har i hvertfall trykk i hodet/hodepine ved oppstart med thyroid også....
Nå bare reflekterer jeg litt med min gamle kunnskap....
Når en øker på med medisin, vil jeg tro at blodtrykket øker, kanskje litt ukontrollert... Kroppen får plutselig et høyere blodtrykk enn det den vanligvis har... Det er jo en mer eller mindre kjent sak at en får hodepine av høyt blodtrykk...og den kvalmen folk beskriver ved økte doser, kan ha sammenheng med et plutselig høyere blodtrykk i hjernen.
Så det er nå en forklaring kanskje... av mange
Jeanette
-
11-05-10, 20:52 #7
En rask oppsumering:
Vil det da si at hodepinen kommer, men blir borte igjen etter noen dager da kroppen har vent seg til den nye dosen?
Hvor mange dager/uker har dere kjent hodepinen ved oppstart/økning av dose før den gir seg? ....eller blir hodepinen der til dere reduserer dosen igjen?
Kommer hodepine bare ved økt bruk av Levaxin eller også Erfa thyroider?
-M-
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Stabil dose levaxin 50 mg i 3 år nå
Av avath i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 23Siste melding: 30-05-10, 21:36 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Født med Hypotyreose. Lav dose? Er Levaxin en bra medisin?
Av egfins i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 17Siste melding: 26-02-08, 18:19 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Andrè Bjerke.
Bokmerker