Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
02-11-09, 17:35 #1
Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Nå er det lenge siden jeg har tatt turen innom her. Så lenge siden at jeg faktisk hadde glemt passordet mitt

Men jeg fikk jeg jo derfor også en skikkelig ubehagelig overraskelse i dag. Det er ikke mulig å få tak i Armour. Og heller ikke noe tilsvarende. Hyperventilerer fortsatt og kjenner stresset i kroppen. Selvsagt min skyld at jeg ikke har oppdatert meg her inne ser jeg nå
Men med ny jobb å sette seg inn i blir nettbruk prioritert rimelig langt ned for tiden.
Jeg leverte resept på apoteket for en måneds tid siden, både på Armour og D-vitamin. Og fikk sms om at alt var ok. Så jeg levde jo i troen på at alt faktisk var ok. Helt til jeg prøvde å hente medisinene på lørdag, og lørdagshjelpen ikke fant ut av det. Det var faktisk bare D-vitamin som var ok, så takk for den! Og så ringte de meg for en times tid siden og serverte "nyheten"
Det store problemet mitt er at jeg kun har Armour til en ukes bruk igjen.
Apoteket hadde vært greie nok å sjekke opp alle muligheter, men ingen var tilgjengelige. Fikk beskjed om at eneste mulige utvei er Levaxin + lio (?). Og det nekter jeg virkelig å ta. Jeg blir kjempedårlig av det. Rett og slett. Sist jeg prøvde kombi-behandlig (armour + levaxin) for rundt 2 år siden fikk jeg pusteproblemer etter under 1 uke. Og gikk opp flere kg bare i vann på samme tid.
Finnes det overhodet ikke noe annet alternativ
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30 -
Hjelp til linker til Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 22-05-05, 17:14

Svar med sitat
Bokmerker