Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: vanvittig angst...
Threaded View
-
02-09-08, 21:36 #1
vanvittig angst...
Lurer på hva som skjer med meg... Merker at jeg er veldig hormonell om dagen og har fått veldig angst. For sånne duste ting! Og det kommer helt ut av det blå! Her om dagen fikk jeg angst når jeg var i butikken med datteren min, den kommer som en lammende følelse i hele kroppen og truer med å besvime meg eller noe. Det verste er at jeg får angst av å kjøre i tunnel!!!! Så vanvittig dust! Har aldri i hele mitt liv vært på randen til klaustrofobisk og tenkt på tunnel-slitere som idioter... Det kom plutselig for ca 1 mnd siden, fikk denne lammende angsten bare av å kjøre. Måtte stoppe og gå meg en tur. Kult med datteren i baksetet.. Nå er det hovedsakelig tunneller som er problematiske. Og jeg vet jo at det bare sitter i hodet, hvis jeg klarer å fokusere (virkelig fokusere) på noe annet går det "bra". Som i morges, jeg måtte gjennom en - ringte en venninne og snakket om diverse gjennom hele turen. Var veldig fokusert på veien og kjente at jeg hadde ikke klart det uten henne. Hadde en kjempeklump i magen etterpå.
I det jeg kjører inn i tunnel er det akkurat som om synsfeltet innsnevres, både fra siden og ovenfra, samtidig som jeg får en lammende følelse i kroppen. Jeg er redd for å miste synet og kjøre i veggen. Det kommer også delvis når jeg bare er passasjer.
Slipper heldigvis vanligvis å kjøre, men kan ikke begynne å unngå tunneller heller - det blir jo for dumt. Da blir det jo bare verre, gjør det ikke?
Jeg har økt jevnt og trutt over svært lang tid, nå er jeg på 100ug/dag og har hatt denne dosa i 2.5 mnd tror jeg. Vært veldig fin frem til dette tullet.
Kanskje jeg bare er sliten om dagen - at det er det som gjør det? Det har vært litt stress i det siste
Bp fra forrige uke viste:
TSH (0,5-3,4) 0.69
f-T3 (2,7-6,3) 4.6
f-T4 (9-21) 16
Jeg har aldri ligget under 1 på TSH før, men føler jo selv at verdiene er gode på papiret. Men det er kanskje for lavt?
Beklager, dette ble langt - deilig å skrive av seg litt ......... Takk for at du gadd å lese om mine trivialiteter .................

Svar med sitat
Bokmerker