Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard tungt i bakkene...

denne uka har jeg vært skikkelig flink til å gå tur er egentlig veldig stolt av meg selv.

men jeg sliter skikkelig, særlig i motbakkene. da virker det som om hjertet kommer opp i halsen på meg.... jeg må ta pauser for å roe meg igjen for hver 50 meter når veien går oppover det hjelper endel når jeg har den ene hunden i bånd, for han trekker ganske bra ( hjelper meg opp bakken ), men går jeg alene,blir kroppen helt tung... armene klarer jeg nesten ikke å løfte en gang :(

kommer dette av at jeg har for høye verdier?

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard

Slik du beskriver det har jeg hatt i flere år. Formen er ikke på topp, men heller ikke dårlig. Det er i oppoverbakker det er helt grusomt mange ganger Skal så lite til i forhold til kondisen ellers. Fikk konstatert lavt stoffskifte i sommer, men jeg kan vel ha hatt forskjellige plager og symptomer lenge før det?

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Frogn
    Meldinger
    382

Standard

Jeg har dårlig erfaring fra mine gåturer dessverre. Er tung i hele kroppen og har vondt i ledd.

Mitt største problem er allikevel at jeg har så vondt i muskelaturen min. Jeg har faktisk ikke klart å gå hjem et par ganger og måttet bli hentet. Da har muskelaturen i leggene stivnet helt og jeg har hatt store smerter i begge leggene.
    Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
    Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Shanita
    Jeg har dårlig erfaring fra mine gåturer dessverre. Er tung i hele kroppen og har vondt i ledd.

Mitt største problem er allikevel at jeg har så vondt i muskelaturen min. Jeg har faktisk ikke klart å gå hjem et par ganger og måttet bli hentet. Da har muskelaturen i leggene stivnet helt og jeg har hatt store smerter i begge leggene.
    huff, godt jeg ikke har sånne problemer
    riktignok hender det, eller for å si det sånn; jeg har varierende grad av leddsmerter hele tiden, men ikke muskelsmerter heldigvis... jeg blir nesten ikke støl lenger heller

vektnedgangen har hjulpet godt på leddsmertene da

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn