Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: tungt i bakkene...
-
14-03-07, 12:24 #1
tungt i bakkene...
denne uka har jeg vært skikkelig flink til å gå tur
er egentlig veldig stolt av meg selv.
men jeg sliter skikkelig, særlig i motbakkene. da virker det som om hjertet kommer opp i halsen på meg....
jeg må ta pauser for å roe meg igjen for hver 50 meter når veien går oppover
det hjelper endel når jeg har den ene hunden i bånd, for han trekker ganske bra ( hjelper meg opp bakken
), men går jeg alene,blir kroppen helt tung... armene klarer jeg nesten ikke å løfte en gang :(
kommer dette av at jeg har for høye verdier?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
14-03-07, 13:17 #2
Slik du beskriver det har jeg hatt i flere år. Formen er ikke på topp, men heller ikke dårlig. Det er i oppoverbakker det er helt grusomt mange ganger
Skal så lite til i forhold til kondisen ellers. Fikk konstatert lavt stoffskifte i sommer, men jeg kan vel ha hatt forskjellige plager og symptomer lenge før det?
-
14-03-07, 16:40 #3
Jeg har dårlig erfaring fra mine gåturer dessverre. Er tung i hele kroppen og har vondt i ledd.
Mitt største problem er allikevel at jeg har så vondt i muskelaturen min. Jeg har faktisk ikke klart å gå hjem et par ganger og måttet bli hentet. Da har muskelaturen i leggene stivnet helt og jeg har hatt store smerter i begge leggene.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
14-03-07, 17:55 #4
huff, godt jeg ikke har sånne problemer
Opprinnelig skrevet av Shanita
riktignok hender det, eller for å si det sånn; jeg har varierende grad av leddsmerter hele tiden, men ikke muskelsmerter heldigvis... jeg blir nesten ikke støl lenger heller
vektnedgangen har hjulpet godt på leddsmertene da
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Svar med sitat
Bokmerker