Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: glemsk mrav hjernen
-
30-10-06, 22:31 #1
glemsk
heisann,er så glemsk for tiden ,snakker feil,ber ungene gå ned i kjelleren med oppvasken,sier litt men resten kommer ikke,glemmer at jeg har gjort ting...glemmer hva jeg holder på med når jeg står å hjelper kunder...trykker ut feile lottokuponger,,,,stakker de har fått viking men skulle ha lotto;( det verste er at du føler deg så dum,,, noen andre som roter med ordene
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
30-10-06, 22:37 #2
tuller du...?
gjør ikke annet jeg....
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
31-10-06, 06:01 #3
å slik er jeg også. det er så trasig. føler meg skikkelig dum. å så dum er jeg ikke.skulle ringe på jobb i går for å fortelle at jeg var blitt sykelmeldt. stottret og snakket feil. fikk ikke frem de riktige ord. måtte bare gi opp. det er flere ganger at jeg skal gi beskjeder her i hjemmet å det blir bare feil.føler liksom at ord er blitt borte. men heldigvis så kan jeg le av det. bagatelliserer det. men innerst inne føler jeg meg vel ganske mislykket. når jeg har det slik er det veldig vanskelig for meg å være på jobb. glemmer de mest naturlige ting.må sjekke mange ganger. føler med deg....
-
31-10-06, 07:33 #4
Sånn ere her i huset å, til og med han på 2,5 glaner oppgitt på meg over "feilmeldinger".
Men syns det er blitt litt bedre om dag, hvertfall feil på ord.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
31-10-06, 07:42 #5
jeg mister begrepsforståelsen også innimellom jeg...
jeg har opplevd å høre et ord, et simpelt hverdagsord, og jeg aner ikke hva det betyr
det eneste eksempelet jeg husker er da jeg ikke visste hva en varebil var...
hjernen min klarte ikke å koble samen ordet varebil med begrepet, aldå bildet av en varebil... det tok 3 dager før jeg husket hva det var
det største problemet er jo at man blir så avstumpet sosialt... etter snart 10 år med denne sykdommen har jeg mistet hele omgangskretsen min... jeg har mann og barn og svigerfamilie, men thats it! :(Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
31-10-06, 10:41 #6
-
31-10-06, 10:43 #7
ja ikke sannt!
der er ikke mulig for folk å forstå at vi er litt småsenile innimellom.... :(Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
31-10-06, 10:46 #8
småsenil.... bare fornavnet det. det værste er når gamle mennesker sier " at det går an at du er så glemsk å du som er så ung" de har ikke skjønnt noen ting. ja lurer virkelig på hvordan det blir når jeg blir gammel...
-
31-10-06, 10:47 #9
he he denne typen glemsomhet blir ikke verre med åra tror jeg... men vi får jo den andre ved siden av da
Opprinnelig skrevet av lailabye
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
-
31-10-06, 10:49 #10
da kommer ikke jeg til å huske noen ting. ikke å stå opp. ikke å spise. ikke å gå på do. ingen ting.
Lignende tråder
-
Begynte mine sykdommer i hjernen?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 14-09-07, 01:02 -
Hjernen min er fortsatt veldig tåkete
Av Dolphin i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 22-12-06, 12:06
Svar med sitat
Bokmerker