Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Stoler ikke på legen
Threaded View
-
11-01-14, 14:55 #1
Stoler ikke på legen
Jeg er helt ny her og trenger råd.
For en stund siden oppdaget legen at jeg hadde forstørret skjoldbruskkjertel og sendte meg omsider til UL av den. Der ble det funnet cyster og knuter. Jeg ble sendt videre til scintigrafi. I dag fikk jeg brev om at det var funnet bla en kald knute, dvs godartet og videre henvisning ikke var nødvendig.
Nå har jeg jo lest litt da, og vet at kalde knuter ikke automatisk vil si godartet! Er det ikke slik at man må ta en biopsi for å finne ut om den er godartet eller ikke? Må si jeg er skuffet og litt forvirret over det svaret.
Skal selvsagt ringe så fort de åpner igjen og få en time. Men jeg har rett ikke sant?
Et lite tillegg, det står i brevet: "Vedlagt kopi svar, som viser en kald knute, iflg UL sannsynlig kolloid, dvs godartet." Leste litt fort første gang.
Menes kolloid godartet? Betyr ikke det at den er væskefylt?
Lignende tråder
-
Legen min sier at par definisjon er jeg ikke syk.
Av Hassan i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 13Siste melding: 16-04-12, 21:58 -
Ikke noe å legge om kosten sa legen
Av Ingvild i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 26-01-10, 21:51 -
Etter ett år på Armour er jeg kjempefornøyd, men det er ikke legen min
Av Pusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 57Siste melding: 06-11-09, 12:14 -
legen er ikke fornøyd
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 01-05-07, 20:45

Svar med sitat
Bokmerker