Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
15-08-12, 21:48 #1
Bytte fra Levaxin til Armour
Hei dere

Jeg er enda litt fersk i dette gamet, men syns denne nettsiden gir meg mye nyttig info. Lærer masse hele tiden.
Ble diagnostisert med lavt stoffskifte i vår, etter å ha vært energitappet i 2 år etter en fødsel.
Nå har jeg gått på levaxin en stund og merker en økt energi, men effekten er ikke optimal. I følge legen kan det være jeg trenger høyere dose, men det ble også diskutert Armour mtp at den ofte gjør det noe lettere også å gå ned i vekt. (ikke så lett på levaxin...syns jeg)
Jeg lurer nå på:
Hva betyr det dere skriver som dere kaller "grain"? Jeg har fått beskjed om å ta en tablett, syns jeg han sa. Og hva tilsvarer det ifht levaxinen? jeg har brukt 100 mikrogram levaxin. Er en tablett armour tilsvarende?
Når på dagen skal denne tas? Jeg tok levaxin om morgenen, og følte jeg "våknet" raskere av den.
Er det noen kjente bivirkninger med armour?
Og lukter denne så sterkt at det er vanskelig å svelge den?
Som dere skjønner gikk det litt fort hos legen, og jeg innser det var fortsatt mye jeg lurte på og ikke fikk info om. Håper noen av dere kan svare meg
Og forresten, hvor fort skal man merke en effekt av armour? jeg syns legen sa et par dager...men med levaxinen gikk det jo en ukes tid før jeg kjente effekten...
Hilsen Milli
Lignende tråder
-
Bytte av medisin?
Av Ingvild i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 03-11-11, 17:17 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
"normal" T3 - bytte til Armour??
Av serena i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 16-06-09, 19:51 -
bytte ut hvetemel med noe?
Av mammantileir i forumet GlutenfrittSvar: 7Siste melding: 11-09-07, 16:18

Svar med sitat
Bokmerker