Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
14-06-10, 14:11 #1
Lavt stofskifte eller ME?
Hej

Jeg har en datter på 16 år som i 2006 efter langvarig udmattende træthed, fik konstateret for lavt stofskifte. Behandling med eltroxin hjalp dog ikke, og hun fik til sidst diagnosen ME/CFS-kronisk træthedssyndrom.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om andre har oplevet at have en glubende appetit som en sumobryder, og spise det dobbbelte af andre samtidigt med at forblive slank som en ål? (Som om stofskiftet var HØJT - og ikke lavt...for min datter rører sig ikke ret meget da hun mest er sengeliggende (?))
Når jeg ser på symptomlisten for lavt stofskifte, er det svært at se at hun opfylder andre kriterier end at være træt (og udmattet så hun skal hvile sig ca 6 gange for hver aktivitet. dvs en times aktivitet = 6 timers hvile. 1 dags aktivivtet = 6 dages hvile i sengen....) Eltroxin hjælper desværre helt sikkert IKKE, og hun bliver mere og mere dårlig!
Mange hilsener fra snart desperat mor til en fortvivlet datter
Datter, 16 år. 2006 diagnose lavt stofskifte. Behandling med Eltroxin uden virkning. Aktuel diagnose: ME/CFS-kronisk træthedssyndrom.
Lignende tråder
-
For lavt stofskifte? Sygemeldt med depression
Av stress i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 18Siste melding: 04-11-10, 16:36 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat
Bokmerker