Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Tråd: Hei

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard Hei

Hei,
    Jeg er en dame på 40+. Merket sist sommer en usigelig slapphet som kom og gikk. Legen tok blodprøve i slutten av august og etter dette er det blitt tatt 4 prøver til. Så nå mente legen at jeg kunne begynne på medisiner. Det gruer jeg meg til

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    709

Standard

hvorfor gruer du deg tilå begynne på tabletter da?
    om du er av de heldige, (.. de finnes faktisk , selv om det ikke ser sånn ut her inne ) , så kan du bli helt eller nesten symptomfri med Levaxin .
    om du ikke spiser piller vil du visne bort over en del år og faktisk dø... er det noe alternativ da?

lykke til videre og velkommen hit

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

Standard

Hei Bille,

Du trenger vel ikke grue deg til å begynne med medisiner. Du kommer til å føle deg mye bedre - det gjør de fleste av oss

Går ut fra at det er Levaxin du skal ha og at du har lavt stoffskifte?

Lykke til uansett!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Du får tenke at Levaxin bare er et hormon du spiser for kroppen din ikke produserer det selv. Du kan til og med gi blod på Levaxin, så det er ikke det verste man kan ta. Håper at du ikke gruer deg for mye! Ingen liker å måtte spise piller, men det er ikke så verst sakl jeg si deg. For meg gikk motviljen mot piller bort ganske fort

Ellers vil jeg si: VELKOMMEN
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard

Takk for velkomsten
    Jo da, jeg er klar over at de fleste får det bedre med Levaxin(regner med det er det jeg skal bruke). Jeg leste her på forumet i går og da fikk jeg et annet inntrykk. Det går nok greit

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn