Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hei
-
22-02-07, 10:47 #1
Hei
Hei,
Jeg er en dame på 40+. Merket sist sommer en usigelig slapphet som kom og gikk. Legen tok blodprøve i slutten av august og etter dette er det blitt tatt 4 prøver til. Så nå mente legen at jeg kunne begynne på medisiner. Det gruer jeg meg til
-
22-02-07, 11:35 #2
hvorfor gruer du deg tilå begynne på tabletter da?
om du er av de heldige, (.. de finnes faktisk
, selv om det ikke ser sånn ut her inne
) , så kan du bli helt eller nesten symptomfri med Levaxin
.
om du ikke spiser piller vil du visne bort over en del år og faktisk dø... er det noe alternativ da?
lykke til videre og velkommen hit
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
22-02-07, 11:41 #3
Hei Bille,
Du trenger vel ikke grue deg til å begynne med medisiner. Du kommer til å føle deg mye bedre - det gjør de fleste av oss
Går ut fra at det er Levaxin du skal ha og at du har lavt stoffskifte?
Lykke til uansett!!
-
22-02-07, 12:13 #4
Du får tenke at Levaxin bare er et hormon du spiser for kroppen din ikke produserer det selv. Du kan til og med gi blod på Levaxin, så det er ikke det verste man kan ta. Håper at du ikke gruer deg for mye! Ingen liker å måtte spise piller, men det er ikke så verst sakl jeg si deg. For meg gikk motviljen mot piller bort ganske fort

Ellers vil jeg si: VELKOMMEN
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-02-07, 12:26 #5
Takk for velkomsten
Jo da, jeg er klar over at de fleste får det bedre med Levaxin(regner med det er det jeg skal bruke). Jeg leste her på forumet i går og da fikk jeg et annet inntrykk. Det går nok greit
Svar med sitat
Bokmerker