Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
15-02-11, 20:03 #1
Kan det være at levaxinen virker så raskt?
Jeg har nå gått 1 uke på lav dose levaxin 25 mg. Legen sa rett ut at den lave dosen ville være som å ****e i havet
Hun ville likevel at jeg skulle begynne med denne dosen. Jeg antar at det er fordi blodprøvene ikke viser klart lavt stoffskifte (har lav t4 og normal tsh) og aventer endel prøver fra Aker som jeg forhåpentligvis får svar på denne uken.
Jeg begynte samme dag som jeg fikk resepten. Den dagen var jeg både hos legen og på møte på kveldstid og endte som forventet med hodepine og sov rundt fra 21 om kvelden. Sånn har det nemlig vært i det siste, selv en tur på butikken kunne resultere i total utmattelse og hodepine.
Men denne uken, med unntak av den første dagen, har jeg ikke hatt noe hodepine eller vært utslitt
tross for endel situasjoner som normalt ville innebært sånne tilstander. Jeg føler at bomullen i hodet også har sluppet taket endel og humøret er bedre. Har fortsatt endel symptomer, men denne uka har vært ganske fin altså
Kan det være at en så lav dose over så kort tid kan gi seg utslag eller har jeg bare en fin periode nå? Hva tror dere med litt erfaringer på området?
Lignende tråder
-
Symptomer ved raskt stoffskiftefall
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-04-10, 11:57 -
Hvor raskt blodprøve etter doseendring?
Av trude.lutt i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 12-11-09, 13:39 -
Når det er smart å ta levaxinen i forhold til treningsøkter?
Av sammy i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 16-03-09, 22:16 -
Trenger raskt svar fra noen som er operet!
Av mumi1 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-06-08, 01:02 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42

Svar med sitat
Bokmerker