Viser søkeresultater 1 til 10 av 57
Threaded View
-
01-04-10, 21:23 #15
Sv: Ny på forumet med nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Liten update.
Jeg var hos legen på tirsdag. Jeg fortalte om hvordan jeg ikke har blitt noe bedre på de månedene jeg har gått på levaxin. Hun sa at det kommer til å stabilisere seg til slutt. Håper det er sant.
Jeg spurte om binyretretthet og det begrepet hadde hun ikke hørt. Rart med det. Det er kanskje ikke det medisinske begrepet, men det burde vel være forståelig? Jeg fortalte om at jeg var på dette forumet hvor det var flere som hadde dette, og at det kunne være en link. Jeg har ikke så vidt jeg vet, blitt testet for noe sånt. Eller hva heter den testen?
Armour spurte jeg også om. Det navnet hadde hun ikke hørt om. Hun sa noe om hjerteflimmer. Og at siden det er så mange som har sykdommen kan det være noen som opplever diverse ting som hjelper. Vet ikke om hun kommer til å undersøke armour nermere nå, etter jeg fortalte det men det håper jeg!
Sykemelding fikk jeg også. Jeg fortalte at jeg tok 10sp( 33%) og jobbet 1 gang 8.5 timer i uka. Jeg trodde jeg kvalifiserte for tidsbegrenset uførestønad eller hva det heter nå, men det var hun ikke enig i. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor. Har man så mye mindre rettigheter når man er student? Jeg taper jo innmari mye tid å penger på dette. Jeg måtte melde meg av mine tre eksamener før jul, og har bare tatt exphil i år. Jeg har fått sykemelding som kan unngås med tilrettelegging og dette er jeg glad for! Tilretteleggingen er at jeg heller jobber to kortere dager enn en lang dag. Ringte sjefen og han sa han ville ha meg i jobb, så vi skal møtes neste uke å snakke om det. Jeg vil jo gjerne ikke "falle ut"
OK, nå skal jeg slutte å bable.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
lavt stoffskifte nylig oppdaget.
Av veronica_86 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 25-03-08, 20:56 -
Nylig fått diagnose lavt stoffskifte, erfaringer og sprøsmål
Av shiny78 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-11-06, 16:27 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat

Bokmerker