Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Thyroid Cancer Songbook
-
04-03-10, 16:24 #1
Thyroid Cancer Songbook
I bogen Chicken Soup for the Surviving Soul, kræftpatient Josh Billings blev citeret:
"Der er ikke meget humør i medicin,
men der er pokkers meget medicin i humør."
Det er en kendsgerning! Latter har vist sig at hjælpe med helbredelsen. Det har taget forskerne flere års studier, at finde ud af, hvad mange patienter, allerede længe vidste! Le og du vil føle dig bedre og blive hurtigere rask. Nemt. Enkelt. Befriende. Og så smager det ikke engang dårligt, bortset fra de smagløse vittigheder!
Følgende er nogle af de ting, som jeg har skrevet og delt online med mine kræftvenner. Men jeg bliver nødt til at advare dig ... med ordene af Robert Lipsyte, "Tumor-humor er ikke blidt og hensynsfuldt. Tumor-humør er galgen-humør, krads og til tider direkte grov, en slags kemoterapi for ånden - nødvendig, men (ikke altid) nice." Jeg håber du får en god latter af nogle af mine notater ..."
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid Throu
Av Eir i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 18Siste melding: 10-12-10, 15:10 -
The Adventures of Follicular Cancer Lady
Av Anisa i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 0Siste melding: 04-03-10, 15:35 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29
Svar med sitat

Bokmerker