Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
09-06-05, 07:37 #1ung mor Gjest
Er jeg frisk likevel siden jeg ikke har antistoffer nå?
Endokrinologen min etterlyste anti-stoffene mine, da jeg ikke har hatt det på en stund(tsh osv har vært varierende) :(
Han ville at jeg skulle trappe ned på medisinene mine, samtidig som han lovte at jeg ikke ville merke forskjell --
(nå har jeg blitt vesentlig mye trøttere i det siste, føler at jeg ikke makter å komme meg opp av senga - om morgenen går det fint - men jeg må ha 2 hvile økter i løpet av dagen)
jeg har jo nesten nettopp skrevet et innlegg om hva annet han sa, så det riper jeg ikke opp i.
Det jeg lurer på er bare, er jeg frisk likevel siden jeg ikke har antistoffer nå?
-
09-06-05, 10:11 #2
De måler ikke alle antistoffer, bare de som er mest vanlig. Så du kan fremdeles ha antistoffer.
Et normalt menneske har 0 antistoffer. Men labben sier noen ganger at du er negativ for antistoffer hvis du har i gråsonen eller under gråsonen.
Jeg mener at de er anti-TG som de ikke vil måle lenger, eller var det et annet ?
anti-TPO er liksom blitt svaret på alt.
Det er noen ganger noen på forumene som ikke har anti-TPO men de andre man ikke tester for.
nora
-
09-06-05, 20:47 #3baremei Gjest
Har aldri hatt antydning til antistoffer, jeg, diagnosen er der like fullt, og at jeg ikke føles overdosert på 2grain armour + 100mcg levaxin skulle vel bekrefte det, ville jeg tro...
-
09-06-05, 20:57 #4
Er jeg frisk likevel siden jeg ikke har antistoffer nå?
Jeg har aldri hatt antistoff på noen prøver - likefullt døde min kjertel.
Min antagelse er at de ikke vet om alle antistoffene eller at de ikke har tester for alle sammen.
Fordi jeg ikke hadde antistoffer prøvde jeg å slutte for å se om det var noen restproduksjon igjenn - og det var det bare ikke.
Det var forresten et reint he.....vete og bare fordi noen tvilte !
Og så var det lenge før dette forumets tid !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Ikke min feil likevel :)
Av Siljenta i forumet PresentasjonerSvar: 76Siste melding: 18-03-14, 22:13 -
Vil ikke, men jeg er visst nødt til å vedkjenne meg at jeg ikke er frisk
Av listha i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 17-03-12, 19:36 -
Legen sier jeg er frisk, men gir meg likevel Levaxin...
Av Sharah i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 11-06-11, 13:19 -
Ikke lavt stoffskifte likevel?
Av Claudia i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 20-10-10, 17:55 -
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41
Svar med sitat

Bokmerker