Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Liothyronin
-
04-05-05, 08:09 #1
Liothyronin
Hvorfor bruker enkelte Liothyronin i tillegg til levaxin
-
04-05-05, 15:57 #2
For å føle seg bedre ?
Liothyronin er rein T3. Levaxin er rein T4, og denne blir også til T3 etter en 2-3 uker.
Men kjertelen produsere også T3, så hvorfor gjør den det ? Det T4 den produserer, blir jo også til T3.
Dette er en pussel man ikke vet svaret på.
Behandlingen i dag går ut på den teori at man får all den T3 man trenger hvis man spiser T4. Så da får man bare T4. Denne tesen jobber alle leger etter i dag.
De sier jo da egentlig at det at den kjertelen driver å produserer T3 også, må jo bare være tull - for VI skjønner ikke hvorfor.
Driver kroppen med unødig tull ?
Det er mange som føler seg bedre, men jeg gjorde det ikke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
04-05-05, 16:50 #3
Jeg bruker det.
Tåken i hue lettet når jeg prøvde det.
Det var som om en mann stod ved siden av meg og dro ut tåken ut av hodet mitt.
Min FT3 var da også i nedre halvdel.
nora
-
06-05-05, 10:44 #4Gjest
Veldig flott med raske svar
Jeg synes i det hele tatt dette med stoffskifte er vanskelig. Føler at jeg må hvile mer en vanlige folk og synes det å lese er fryktlig slitsomt. Det kan selvsagt være andre årsaker, men ser at flere av dere andre sliter med det samme.
Det merkelige er at jeg kan jogge, ikke alltid ligge opplagt til å gjøre det. men når jeg gjør det så kan jeg jogge 1 1/2 time.....
-
06-05-05, 10:48 #5
Dette innlegget var fra Alani. glemte å logge meg inn
Opprinnelig skrevet av Anonymous
Svar med sitat
Bokmerker