hei,

lurer på om det er noen her som vet om dette er grunnet lavt stoffskifte eller om det er noe helt annet?

har hatt det veldig mangen år, men det er noe som kommer og går... har nå hatt det i et par dager og det virker som det kommer mest i hurtige "stikkende intervaller" imellom penis og rektum når blæren er full og jeg må tisse osv...men det kan også komme helt "spontant" i flere "Stikk" også forsvinne etter et par sekunder...

syntes det er litt plagsomt og tenkte eg skulle høre med legen, men kan jo være greit og se om det har noe med HYPO først...