Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Kutta medisinen....
-
18-06-08, 00:02 #1
Kutta medisinen....
Ja dere leste rett, droppa pillene rett etter jul jeg og har det ikke værre enn før heller motsatt. Har hatt en infeksjon med crp på 350, og litt trøbbel med håravfall og hukommelse, men er ellers ganske ok. tsh er der den hele tida har vært rundt 3,6 og ft4 på 14. Virker ikke som levaxin har gjort meg noe godt....
vekta har jeg også redusert fra 137,6 til 115,1 virker som noe er skjedd i kroppen min aner ikke hva.Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
18-06-08, 09:21 #2
Det er jo oppsiktsvekkende.
Jeg har slutta med Levaxin flere ganger, og jeg ble også bedre.
Det holdt desverre bare ei uke hos meg da, både symptomer og blodprøver var slik at jeg måtte bare begynne igjen.
Det var også slik at jeg gikk ned i vekt da jeg gikk over til Armour - MEN, det kan jo likegjerne være fordi jeg slutta med Levaxin .......
Hos deg ser det jo ut som de ikke virker i det heletatt siden blodprøvene er uforandret.
Hvordan var blodprøvene da du startet da ?
Og hvis du skulle få behov for å starte på igjen, så prøv Armour da ?
Det kan jo hende de kan virke ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
19-06-08, 19:34 #3
Hadde tsh 6,8 og ft4 på 9 eller 7 da jeg starta, ikke helt sikker på ft4 er ei stund siden.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
19-06-08, 21:14 #4
åja - da har det jo hjulpet på siden første måling da, men det er jo rart at de holder seg så lenge etter at du slutta.
Du får følge med og være glad om du slipper Levaxinen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-07-08, 00:08 #5
Har i mange år gått med følelsen av å være betennt div plasser i kroppen, og hatt ei klumpfølelse i halsen, har også vært plaget av heshet og mye vondt i halsen, alt dette er borte virker som noe har skjedd i kroppen.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
02-11-08, 21:58 #6
Re:
Opprinnelig skrevet av Hsn
Ei lita oppdatering, formen er fremdeles på topp og medisinene er enda droppa. Vekta er nå nede i 104, på det værste var ejg 140,6 så alt går rette veien
-
02-11-08, 22:41 #7
Re: Kutta medisinen....
Så flott. Gleder meg på dine vegne...
Har du (eller leger) forklaring på hvorfor, for du hadde Hashimotos, du??
Kan jeg få spørre om du har prøvd noen form for alternativ med. ettersom du kutta ut med.og tilsynelatende blir bedre og bedre?
Har hørt om ett tilfelle før der vedkommende kasta både Levaxin og alle vitamintilskudd etc. Hun og klarer seg meget bra, og var diagnostisert med en reell hypotyreose. Hun hadde flere runder med "Biofotonterapi".Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
03-11-08, 11:37 #8
Re: Kutta medisinen....
Hadde diagnosen lavt stoffskifte jeg, noen forklaring bedringene har jeg ikke fått, men nå har jeg ikke spurt så mye heller. Så har flytta på meg, bor i Drammen nå, har ikke vært hos den nye fastlegen min enda, føler ikke behov for det hehe. Lei av å gå til leger, så styrer unna så lenge jeg ikke har en god grunn til å gå dit. Fikk sjekka stoffskiftet da jeg var innlagt på sykehuset i juni, men er ikke noe galt med prøvene mine da. De ligget litt bedre enn når jeg gikk på medisiner,
Svar med sitat
Bokmerker