Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard adopsjon og avslag?

noen som har opplevd/hørt om noen som har opplevd å få avslag på grunn av stoffskiftesykdom?

de har jo gitt avslag på leddgikt.....kan jo hende at man blir "tilgodesett" mer med kavt stoffskfite siden sykdommen er litt "undervurdert" i forhold til medisiners virkning osv.....

baremei Gjest

Standard

Siden gjengs oppfating blant legene er at det er en sykdom som er enkel både å diagnostisere og behandle (en enkel blodprøve og en liten pille hver dag, 2-3 uker også er du frisk) kan jeg aldri i verden tenke meg at det skulle ha noe si.

At mange erfarer det anderledes er en helt annen sak, og man kan nok få endel utilsiktede bieffekter hvis "alle" blir klar over hvordan tilstanden kan ødelegge tilværelsen for enkelte, og at man attpåtil ikke får hjelp for det.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

nettopp fikk et svar fra bufetat hvor de sa de hadde en egen lege som vurderte ifht hvordan den aktuelle helsetilstanden påvirket det daglige, samt fremtidig helsebilde.

sånn sett ligger jo vi medium an, vi får jo ikke fysiske handicap slik som eks leddgiktpasienter kan gjøre.

i sånne tilfeller er det jo greit å være undervurdert....det er jo langt fra slik at man ikke klarer å ta godt vare på et barn. uansett, man er da to foreldre, så......

jaja. har uansett på feelingen at de er ganske strenge, så får bare satse på at jeg klarer å bli gravid selv når den dagen kommer.......

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn