Vis meningsmålingsresultat: Etter jeg begynte på medisin
- Velgere
- 18. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hva skjedde med vekten
-
20-02-08, 19:53 #1
Hva skjedde med vekten
da dere begynte med medisinering mot lavt stoffskifte.
Synes det er så rart at jeg har hørt at mange går opp i vekt. Det logiske vil vel være å gå ned?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
20-02-08, 20:23 #2
Bruker
- Medlem siden
- Feb 2008
- Meldinger
- 15
Jeg ble født med Hypothyrose så jeg gikk opp 100 kg :-)
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
21-02-08, 07:53 #3
Hej
Hej
Jeg kunne ikke lige finde ud af at stemme online - hvis det da ellers var muligt?
Jeg har taget ca. 8 kilo på siden jeg startede med stofskiftemedicin for 1 år siden... :o(
Mvh. Gitte
-
21-02-08, 08:31 #4
Gikk opp mellom 12 og 15 kg på et halvår etter å ha startet på Levaxin. Veldig mye tyder på at jeg ikke tåler Levaxin da. Det samme skjedde i høst da jeg skulle legge til en tilleggsdose av levaxin. Opp 2-3kg på 1 uke og pusteproblemer.
Må legge til at dette skjedde til tross for et veldig kontrollert inntak og trening .
-
21-02-08, 09:44 #5
Hvis man fremdeles går opp i vekt og tåler medisinen sin så har man vel kanskje for lav dose. Jeg har økt dosen min til vekten går nedover
så nå har jeg gått ned 7kg siden sommeren. Jeg har alltid spist lite og trent mye, men før jeg fikk medisinene gikk vekten bare oppover :(
Svar med sitat
Bokmerker