Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
28-10-07, 17:07 #1
Dokumentasjon på T3+T4 kombinasjonsbehandling ???
Formen er bedre, men er likevel ikke bra! Tenkte jeg skal kvinne meg opp og be om å få prøve kombibehandling; Levaxin og Liothyronin.
- "Hvorfor vil du det?"
- "Fordi formen ikke er bra. Har lest at noen har god effekt av å bruke Levaxin og Liothyronin".
- "Hvor har du lest det?"
- "På internett, et eller annet sted. Husker ikke".
- "Akkurat ja. Blodprøvene dine er fiiiiiiiine, normale. Du er frisk".
Vel, har fått legeskrekk og orker ikke flere runder med at legen forteller meg hvordan jeg har det. Har noen en link til en fagartikkel jeg kan ta med som bevis(!) på at det er en god ide å prøve kombibehandling?
På forhånd mange takk for hjelpen!
-
28-10-07, 17:21 #2
-
28-10-07, 17:36 #3
Hvis har ikke vil - så får han det fra sine egne.
Pleier å hjelpe det.
Og ingen kan beskylde Haug for å ha avantgarde synspunkter ......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
28-10-07, 21:05 #4
Takk for hjelpen Minnie og n`Finn!
Gruer meg................... Har undersøkt om det går an å kjøpe Liothyronin på nett, men har ikke funnet noen som har lio. Så forresten i Felleskatalogen at de ennå ikke har endret teksten mht dosering. Det står fortsatt 20mcg og mange har jo meldt at det er altfor mye som startdose.
Vel, vel...............det nytter vel ikke å dyrke Liothronin til eget bruk?
Vil helst unngå leger, har bare dårlig erfaring med dem. Dessverre.
Lignende tråder
-
Aktuelt med kombinasjonsbehandling?
Av Cathy i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 19Siste melding: 31-01-12, 15:32 -
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27 -
Gravid i kombinasjonsbehandling
Av Khi i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 2Siste melding: 08-07-05, 12:04
Svar med sitat
Bokmerker