Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
23-10-07, 19:30 #1
En liten teori, som kan være helt feil..
De siste månedene har jeg vært litt av og på lavkarbodiett. Jeg har gått ned 8 kilo, så det funker på meg. Men jeg ser at jeg har mer vann enn fett på kroppen.
Når jeg er PÃ… lavkarbo, så føler jeg meg mye bedre, friskere, ikke vondt i magen, mer energi, så alt tilsier jo at jeg ikke burde sprekke..
Men det er jo det jeg gjøøøøør.. Mest på mat, men ikke så sjeldent på cola :flau:
Idag satt jeg og tenkte på hvorfor jeg føler meg bedre uten karbo`r. Og med tanken på mengden cola jeg får i meg, og sukkeret, så tenkte jeg rett og slett at blodsukkeret blir så høyt, hele tiden, at jeg blir trøtt og sliten av dette.
Kan det være så enkelt, eller skal jeg melde meg på neste bærtur?Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
24-10-07, 10:58 #2
Denne teorien er riktig mener jeg!
Prøv cola light/zero istedet for ren cola
Lykke til!
Jeg skal også over på lavkarbo
Føler meg alltid litt bedre da.
-
24-10-07, 11:51 #3
Problemet mitt er at jeg liker ikke annet enn cola.
Men jeg klarer lengre og lengre perioder uten cola, så det er jo håp da!
Men når jeg sprekker så SPREKKER jeg liksom!!
Men jeg tror nok at dette har noe for seg, det kjennes hvertfall sånn ut.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
27-10-07, 15:41 #4
Hei
Prøv for guds skyld ikke noen lettvarianter av brus!!!! Dette er å lure seg selv og kroppen. Se rundt dere. Se på alle de som drikker lettvariantene for å gå ned i vekt.... De legger heller på seg. Dessuten er ikke de kunstige søtningsstoffene sunne på noen områder. Det legger eg som en film på innsiden av tarmen og hindrer næringsopptak. Derfor blir man mere sulten. Avholdenet er det beste.LOL
Sussi
-
28-10-07, 18:53 #5
Jeg føler meg også bedre med lite karbo og mye proteiner og grønnsaker. Men får jeg først i meg mye sukker til et måltid, er jeg hekta igjen.
Det er nesten som dop.
Sant som du sier, Sussi, Light brus er ikke bra for oss. Men hvor har du sett det at det legger seg som en film på tarmen? Skulle gjerne lest mer om det.
-
29-10-07, 22:36 #6
jeg drikker light brus og jeg har gått NED 1 kilo denne uken.
Svar med sitat
Bokmerker