Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    71

Standard Godartet knude

Hej!

Til dem, der har læst, at jeg har fortalt at jeg havde fundet en ny knude, kan jeg fortælle at jeg var til ultralyd i sidste uge. Knuden var godartet. Mine blodprøver viser heller ikke tegn på at der skulle være aktivitet i sygdommen (kræft).

Ang. mit stofskifte mærker jeg nu bedring efter at eltroxindosis er sat ned. Min Tsh er 0,049 og total T4 var 139 (60-140) Min puls er bedre og jeg har ikke så ondt i benene/led. Så jeg har fundet ud af nu at jeg ikke tåler at T4 er over normalområdet. (T3 blev også taget, men jeg husker ikke lige tallet).

Min sædvanlige faste læge var der selvfølgelig ikke - og nu har jeg været hos hende vikaren de sidste gange. Øv... nu har jeg så fået en tid her til 14 august, hvor det er min faste læge og der skal jeg så snakke med ham om evt. liothyronin eller Thyroid USP (armour) Jeg har stadig problemer med at jeg føler at jeg har en dyne over hovedet, koncentration, muskelsvaghed og så er der også noget med dybdesynet, som ikke helt er som det plejer. Så må vi se.

MVH lene

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Da jeg gikk på Levaxin fikk jeg det altid bedre når jeg senket dosen, men det varte kun et par uker.
    Så kunne jeg senke den ennu en gang og så fikk jeg det godt igjen - en tid.
    Tl slutt måtte jeg øke dosen igjen, og da fikk jeg det verre. Ã…rsaken var vel at Levaxin ikke passet til meg.

Da jeg begynte på Armour fikk jeg også problemer etter en tid og jeg gikk opp og ned med doen for å finne en idealdose.
    Armour virker på samme måte.

Få håpe at du ikke har det på samme måte, men du kan jo være oppmerksom på fenomenet.

Dette er forvirrende når man skal finne sin ideelle dose.
    Det er venskelig å øke dosen når man tror den allerede er høy, men det var altså det som skulle til - for meg.

Armour er forøvrig bedre til å senke TSH og det er vel et argument for deg ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn
    Da jeg begynte på Armour fikk jeg også problemer etter en tid og jeg gikk opp og ned med doen for å finne en idealdose.
    Jeg er ikke den som pester mest her i verden, men jeg syntes denne var veldig morsom

Kan du lære oss andre om hvordan det er å gå opp og ned på doen for å få ideal dose 8)

(Beklager, klarte ikke å la være )

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Hei SivCat !
    Den var jævlig tung og skal jeg si deg. Må være mange - - - - - rundt meg......

Denne setningen er gjennomlest omtrent 100 ganger.
    Må likevel leses på eget ansvar !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

hihi, godt med litt humor i hverdagen

Lignende tråder

1. Knude i hypofysen - prolaktinom