Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: smerter i halsen
-
04-12-06, 16:36 #1
smerter i halsen
har i dag merket smerter i halsen. på høyre side omrtrent der skjoldbruskkjertelen sitter. har nettopp økt levaxindosen til 150 mg/dgl. har aldri hatt ultralyd/røntgen av kjertelen. hva kan dette være?
-
04-12-06, 18:01 #2
Jeg har også smerter i halsen. Har vært på ultralyd og påvist betennelse og struma. Kan det være noe slikt? Har du tatt prøver i det siste?
-
05-12-06, 17:33 #3
Jeg har også hatt smerter i halsen i det siste, mest på høyre side og litt langt ned på skjoldbruksskjertelen. Jeg har nettopp endret dosen min til 2 G armour og 50 mcg levaxin, har ikke slått meg at det kan ha en sammenheng egentlig....
Jeg har hashimotos, men kan ikke kjenne at jeg er noe særlig stor i kjertelen om dagen
Lignende tråder
-
Hypotyreose, struma og kul/smerter i halsen
Av Stølen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 01-12-07, 16:29 -
Smerter og fysioterapi
Av Anne Ma i forumet Alternativ behandlingSvar: 15Siste melding: 22-03-07, 23:03 -
smerter i underlivet
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 16-11-06, 17:29 -
Smerter i kroppen
Av MetteS i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 22Siste melding: 13-10-06, 00:12 -
Økende smerter
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 05-09-06, 12:50
Svar med sitat
Bokmerker