Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
  1. #1
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Trøndelag
    Meldinger
    40

    Standard smerter i halsen

    har i dag merket smerter i halsen. på høyre side omrtrent der skjoldbruskkjertelen sitter. har nettopp økt levaxindosen til 150 mg/dgl. har aldri hatt ultralyd/røntgen av kjertelen. hva kan dette være?

  2. #2
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Nøtterøy
    Meldinger
    103

    Standard

    Jeg har også smerter i halsen. Har vært på ultralyd og påvist betennelse og struma. Kan det være noe slikt? Har du tatt prøver i det siste?

  3. #3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

    Standard

    Jeg har også hatt smerter i halsen i det siste, mest på høyre side og litt langt ned på skjoldbruksskjertelen. Jeg har nettopp endret dosen min til 2 G armour og 50 mcg levaxin, har ikke slått meg at det kan ha en sammenheng egentlig....
    Jeg har hashimotos, men kan ikke kjenne at jeg er noe særlig stor i kjertelen om dagen

Lignende tråder

  1. Hypotyreose, struma og kul/smerter i halsen
    Av Stølen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 1
    Siste melding: 01-12-07, 16:29
  2. Smerter og fysioterapi
    Av Anne Ma i forumet Alternativ behandling
    Svar: 15
    Siste melding: 22-03-07, 23:03
  3. smerter i underlivet
    Av pling i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 4
    Siste melding: 16-11-06, 17:29
  4. Smerter i kroppen
    Av MetteS i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 22
    Siste melding: 13-10-06, 00:12
  5. Økende smerter
    Av Leya i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 4
    Siste melding: 05-09-06, 12:50

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn