Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
23-10-06, 17:21 #1
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2006
- Sted
- remyrvegen 178
- Meldinger
- 1
forstørret skjoldbrukskjertel
skjoldbrukskjertelen min ble forstørret veldig mye i sommer, jeg hadde en tykk krans rundt halsen min. tok prøver, var på sykehuset på sjekk men de fant inegn ting galt. annet enn at den var mye større en normalt og høyre lap var også større en normalt. å nå har den kommet tilbake:( vet ikke halt va jeg skal gjøre. er redd! er det noen som har råd til meg?
j19
-
23-10-06, 18:13 #2
Først av alt så må du prøve å ikke være redd da. Vet at det er lett for meg å si, men det hjelper deg jo ikke da.
Så viss den legen som undersøkte deg sist er tilgjengelig ville jeg gått til denne. Det er kanskje tatt prøver som sammen med nye prøver kan kaste lys over situasjonen.
Eller til fastlegen din. Denne vet hva som blei funnet sist.
Det tar jo litt tid slike undersøkelser så du har god tid.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-10-06, 22:43 #3
kansje du har struma?sa de noe om det,,,,det er ikke farlig.men har ikke hvert borti at du får forstørret kjertel og den går tilbake å så vokser ? på så kort tid..men for å berolige deg selv så ville jeg snakket med legen .jeg har selv en stor betennelsestruma,,,like stor som en appelsin(
;(ikke så veldig pent;( jeg håper de oppererer meg ,skal på haukeland den 9 nov.......men tviler på det ;(
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
23-10-06, 22:48 #4
kansje du har struma?sa de noe om det?det er ikke farlig...ser du tok prøver (biopsi? har du fått svar på den? hvist du ser i mine innleg så har jeg også tatt en slik...
ring legen hvist du er bekymret
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
Forstørret Thyroidea med normale blodprøver
Av Cam i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 20-02-07, 15:26 -
Forstørret kjertel?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 06-01-07, 15:48
Svar med sitat
Bokmerker