Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard Hva om jeg slutter med Levaxin?

Jeg syns ikke at Levaxinen hjelper meg . Er også usikker på hvor mye jeg kan forvente da, men jeg har nettopp beynt å arbeide 100 % igjen, og noen ganger er jeg så trøtt at jeg kaster opp når jeg kommer hjem. :( Så i kveld har jeg fått det for meg hva ville skjedd om jeg bare sluttet med hele Levaxinen ville det blitt noen forskjell i formen? T3 og T4 vill vel blitt lavere tenker jeg for det gjorde det da jeg måtte slutte en stund etter ordre fra legen, men jeg er jo alltid trøtt likevel så hva er egentlig vitsen med å ta tablettene da? Er jeg blitt fullstendig sprø som lurer på det i det hele tatt eller ( I riktig gamle dager ble jo hypotyrosepasienter innlagt på psykiatrisk sykehus )

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

jeg har nettopp beynt å arbeide 100 % igjen, og noen ganger er jeg så trøtt at jeg kaster opp når jeg kommer hjem.
    Huff jeg får vondt helt inn i sjelen på dine vegne!! :( Det er ikke meningen at du skal lide cathrin.

Ã… føle at du bare vil gi opp, er et sterkt tegn på at du overanstrenger deg. Tror kanskje du skulle fortelle legen din hvordan du har det og føler det. Og gå ned til 60% stilling igjen (Det var det du arbeidet før ikke sant?). Du blir ikke bedre av å være flink pike. Kroppen trenger mer tid og mer hvile hvis du kaster opp av utmattelse. Ã… være snill mot kroppen sin er ikke det samme som å snylte på samfunnet. Det er en lekse jeg måtte lære den harde veien og jeg håper ikke du må gå ned samme veien!

Jeg tror ikke du vil bli bedre av å slutte på Levaxin, men kanskje du skulle begynne på Armour eller t3. Eller kombi behandling som så mange bruker her inne. Jeg tror absolutt ikke du er blitt fullstendig sprø som lurer på det, men tar det som et rop av desperasjon. Man blir jo desperat av alle krav rundt oss og ikke minst av å ikke bli bedre. Skjønner deg godt jeg!!

Sender deg gode tanker på veien. Ta godt vare på deg selv!! Vi er her vi
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Takk for gode ord Anne Ma det satte jeg pris på.

Lignende tråder

1. hva skjer hvis jeg slutter på medisinene nå?
    Av rikke i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 15-01-07, 14:46
  2. Slutter med Levaxin
    Av Gjest i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 4
    Siste melding: 21-09-05, 19:36

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn