Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
09-05-14, 18:27 #1
Bergensbosatte, Stoltzekleiven?
Hei. Jeg prøver her for å se om noen er villig til å gå Stoltzekleiven med meg noen ganger i uken. Det går skit sakte med meg. Derfor lurer jeg på å gå med en "likesinnet" som kanskje har det på samme måte. Målet er å komme i bedre form og føle at fysiske anstrengelser går lettere. Vektnedgang får eventuelt bli en bonus. Besides så er det mote (ved siden av å legge meningsløse bilder av seg selv at man bader ut på nett).
-
09-05-14, 19:31 #2
Sv: Bergensbosatte, Stoltzekleiven?
God ide, I-D-M! Bortsett fra at jeg bor i Ålesundsområdet da.... Har ofte tenkt det samme, at det hadde vært koselig å ha noen å gå på tur sammen med. Ikke at alle stoffskiftesyke nødvendigvis ligger på samme formnivå, men da vet man i alle fall hvordan det er på en måte
Nå kommer endelig våren til Sunnmøre også, så jeg merker at nå må jeg ut! Det blir vanligvis skikkelig pes å gå med familien, for de er spreke og lite tålmodige med meg, og alene er litt ensomt. Så ja, dette var en god ide, og jeg håper at også noen her i Ålesundsområdet kunne tenke seg en turkamerat eller mange. Man må jo ikke nødvendigvis klatre opp på et fjell. En liten skogstur med matpakke synes jeg er like bra. Naturen kaller
Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
-
10-05-14, 13:01 #3
Sv: Bergensbosatte, Stoltzekleiven?
Tips

For mange år siden annonserte en i lokal avisen etter noe å gå tur med. Oppgav formålet. Vi var tre som startet og ble over 20 stk på det meste. Det var SÅ hyggelig. Gruppen varer enda det er val snart 30 år siden.
Så en liten artikkel eller en billig annonse kan være starten på noe fantastisk. Lykke til duHashimoto's med anti-TPO over 3500 i 2000.
Brukt levaxin over 10 år, ikke frisk. Prøver nu Thyroid og cortef.
Svar med sitat
Bokmerker