Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
21-10-13, 19:08 #1
"Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din "
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...9221790&rom=MP
"Sannheten på bordet
det du ikke får vite om maten din"
av Niels Christian Geelmuyden
En lærebok om mat som er bra for helsa, dyra og miljøet. Grundig informasjon om det vi finner i matbutikkens hyller, slik at vi kan velge den maten som er bra for oss."
- - - -
Jeg har ikke lest den ennå, så dette er bare et tips, ikke en anbefaling.
-
23-12-13, 20:51 #2
Sv: "Sannheten på bordet - det du ikke får vite om maten din "
Da har jeg lest boken, det var sannelig "sterk kost". Boken anbefales absolutt.
Særlig verdt å merke seg hvilken rolle det norske Mattilsynet har, ikke på forbrukernes, men på matprodusentenes side.
Lignende tråder
-
Har alltid vært et "stå på" menneske... men idag er det ikke mye igjen å hente.
Av kasopi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 17-07-11, 12:47 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16
Svar med sitat
Bokmerker