Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
21-05-12, 21:11 #1
Har mistet menstruasjon på grunn av ustabilt stoffskifte
har mistet menstrasjon på grunn av ustabilt stoffskifte, har gjort det en gang før, og da varte det i ett år...vil det påvirke min fertilitet på lang sikt? er det flere som har vært i min situasjon? har en sønn på ett år, men tenker framover om det er grunn til og være nervøs for og bli steril..




-
21-05-12, 22:40 #2
Sv: menstrasjonsforstyrrelse
Hvordan ser blodprøvene dine ut?
-
22-05-12, 06:17 #3
Sv: menstrasjonsforstyrrelse
det vet jeg ærlig talt ikke, men skal få tatt nye iløpet av uken..
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte grunn nok til å få yrkesrettet attføring?
Av Nettverk i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 15Siste melding: 08-01-10, 10:24 -
Røyk, menstruasjon og stoffskifte
Av may88 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-12-09, 23:45 -
Ustabilt humør
Av Carro i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 1Siste melding: 30-09-09, 19:24 -
Menstruasjon og stoffskifte
Av Ruth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 53Siste melding: 13-09-09, 14:28 -
Lavt stoffskifte - levaxin - menstruasjon.
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:46
Svar med sitat
Bokmerker