Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
30-12-11, 02:11 #1
Så moro å høre om dere som går på lavkarbo
Hei hei:-)
Så moro å høre om dere som går på lavkarbo, selv begynte jeg for ca 7 uker siden. De fire første dagene var jeg skikkelig dårlig og verket så i kroppen at jeg ikke engang fikk sove men den femte dagen våknet jeg opp friskere og sprekere enn på maaaange år, helt utrolig. Jeg sprudlet av energi og var mer positiv enn jeg har vært på lenge. Jeg følger ingen diet i den forstand at jeg bruker det jeg har sett er lavkarbomat så lager jeg noe ut ifra det. Ungene syntes også det er spennende for jeg lager mye mat jeg ikke har lagd før (de får ris og pasta som tilbehør, helst da grove typer).
Den siste uken har jeg sklidd en del ut og jeg trenger å dra meg selv inn igjen på riktig spor og det skal jeg klare:-) Jeg har gått ned ca 6 kilo og er egentlig fornøyd med det (må gå ned en haug til men har godtatt at det vil ta tid). Prøver å få lagt inn litt trening i form av gåing (walk tracking) og noe får jeg til men har stort forbedringspotensiale, hehe.
Skulle ønske jeg kunne sagt jeg blir fulgt opp av lege også men jeg har dessverre ikke vært hos lege på leeeeenge. Føler at stoffskiftet er på riktig spor og tar 250mµ pr dag. Har tusen unnskyldninger for ikke å gå til lege selv om jeg vet at jeg burde, både for å sjekke stoffskiftet, knutestruman og bli fulgt opp når jeg nå går på lavkarbo. Så målet for 2012 må jo da være å bli flinkere til å gå til legen samt å fortsette på denne livsstilsendringen.

PS! Det med blodsukker har jeg også veldig gode resultater med da jeg før veldig ofte hadde skjelvinger ol om jeg ikke hadde spist, etter lavkarbo har jeg ikke hatt en ensete skjelving selv om det har gått flere timer siden jeg spiste. Mine erfaringer er som dine der Blondie:-)I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Hvordan merker dere at dere begynner å bli lave igjen
Av Qa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 07-04-11, 11:58 -
Dere som blir gravide må aldri høre kun på fastlegen
Av rosaelefant i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 26-10-10, 16:06 -
Mangel på alternativ tenkning og evne til å "høre"; nok en gang....
Av Jeanette Ws. i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 24-10-10, 13:40 -
Man må tåle å høre mye rart når man er syk
Av Thomas W H i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 17Siste melding: 25-02-09, 13:43 -
Hvor mye aktivitet har dere i hverdagen, prøver dere å få trent?
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 01-08-06, 22:13

Svar med sitat
Bokmerker