Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    aust agder
    Alder
    50
    Meldinger
    60

Standard Veldige bivirkninger??

hei
    jeg har i et års tid er det vel nå prøvd til og fra på levaxin. begge gangene har det samme gjentatt seg; jeg får brystsmerter i starten.det gir seg og så går det ca 3mnd så kommer de sterkt tilbake. første gang var det nok i forbindelse med økning, men denne gangen har jeg gått 3-4mnd på 50m bare og så kom brystsmertene sterkt tilbake. jeg valgte igjen å slutte, men smertene ville ikke gi seg selv etter en uke så i går ble jeg sendt til full sjekk på sykehuset fordi de trodde det veldige presset skyldes angina/noen annen med hjertet fordi presset gav seg med nitroglycerin(eller hva det nå heter).
    men de fant ingenting galt så skal visst videre til en sjekk fordi jeg mener det er bivirkninger. har også hatt en liknende reaksjon med en reseptfri hostemedisin.... i dag er det mye bedre men sliter litt med å puste uanstrengt fordi jeg nok har pustet litt rart i en ukes tid.

er det noen som har opplevd noen liknende?? jeg vil ikke tilbake på levaxin for dette er jo rett og slett vondt og skummelt

Medlem siden
    Apr 2011
    Meldinger
    8

Standard Sv: Veldige bivirkninger??

Ja,det har jeg opplevd,jeg begynte med Levaxin,og ble dårlig så fikk ny type medisin,Euthyrox.Jeg ble send på legevakta,måtte der ta EKG og ble sendnt på videre utredninger,og måtte slutte med Euthyrox.Utrolig ubehagelig.Og det tok flere uker etter jeg sluttet med Euthyrox før det ga seg .Nå har legen min søkt på NAV om andre medisiner,tipper Erfa,og da håper jeg det ikke gir samme utslag.

Lignende tråder

1. Levaxin og bivirkninger
    Av tussemaja i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 13
    Siste melding: 01-08-11, 19:25
  2. bivirkninger og medisinbytte
    Av Bittan i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 01-07-11, 11:32
  3. Bivirkninger av Levaxin
    Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 2
    Siste melding: 07-01-09, 23:47
  4. Neo-mercazole: bivirkninger
    Av brits i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 34
    Siste melding: 09-02-07, 22:10

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg