Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
12-04-11, 13:05 #1
Monster Lo-Carb Energidrikk
Hva slags erfaringer har dere med denne drikken?
Jeg har generelt holdt meg unna energi drikker, men ble nysjerrig på denne da jeg oppdaget den i butikken for omlag en måned siden.
For det første smaker den langt bedre enn andre energidrikker jeg har smakt på tidligere. Dessuten er karbo nivået veldig lavt pga av lite sukker (kun 7g på 500 ml).
Det aller viktigste for min del er allikevel at jeg ikke føler noen ubehag eller andre negative "bivirkninger" ved å drikke en boks daglig, enten i forbindelse med trening eller rett og slett som en liten oppkvikker utpå ettermiddagen.
De aktive stoffene i drikken er (pr 500ml): Koffein (140mg), Taurin (2g), Riboflavin (3.5mg), Niacin (42.5mg), Vitamin B6 (4mg), Vitamin B12 (12.5ug), Ginseng (400mg), L-carnitine (50mg) og Guarana.
Hva er deres erfaring med denne, eller finnes det energidrikker som kanskje er enda bedre for en med stoffskiftesykdom?
Lignende tråder
-
The Livin`La Vida Low-Carb Show
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 26-08-09, 01:11 -
Low Carb and Lovin' It
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 02-08-09, 04:04 -
BBC Story about Low Carb
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:53
Svar med sitat
Bokmerker