Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Eeehhh.........
-
04-12-10, 21:34 #1
Eeehhh.........
Litt pinlig dette her men hva skal man gjøre

Jeg fikk en mail fra sonjas stoffskifteforum og jeg klarte å slette den uten at jeg hadde lest den. I skriften så jeg jo at det var en gratulasjon til meg men i farten tenkte jeg at det var lagt inn på forumet slik som alle andre poster
Når jeg har svart på en post så oppdateres jeg jo med en mail på dette, og fordi jeg også får slike mailer på Fb så var det en del å slette og jeg slettet ivrig i vei uten egentlig å lese nøyr og regnet med at den fra sonjas stoffskifteforum var av det vanlige slaget, hehe.
Så jeg vil bare si takk for gratulasjonen som jeg fikk på min mail
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
05-12-10, 15:16 #2
Sv: Eeehhh.........
Har du sjekket søppelboksen i mail programmet ditt? Har du slettet mailene fra mail-serveren der mailene dine ligger? Mail-serveren er den du vet: pop/pop3.navn.no/com/osv.
Det kan jo hende at velkomst mailen fremdeles er hos deg!
-
05-12-10, 18:30 #3
Har slettet alt fra søppelkurven også og det går til og med ennå fortere enn å slette på vanlig for jeg trykker på alt samtidig;-)
Har ikke mye peiling på servere ol hvor og hvordan søker jeg på den pop pop gria da;-)
-
06-12-10, 01:36 #4
Du var nok for snar til å tømme søppelboksen... Hvilke mail-program bruker du? Outlook, Live mail, osv? Bruker du Outlook har den sånn backup kjøring. At den lagrer inn og utgående mailer hver mnd. Hvis ikke, har du problem. Når du åpner mail-programmet, og du har lastet ned mailer til din pc, har du da under konto instillingen satt mail-programmet til å slette mailene på mail serevene, eller er de lagret der?
Litt sånn datateknisk her....
Men dritt-i-det, du har jo fått hilst på oss, og vist at du var glad for mailen!
-
06-12-10, 11:14 #5
He he, ja Helgemann jeg har jo vært her inne et par år nå tror jeg, så det var ikke en hilse på mail men en gratulasjonsmail men du har riktig man vet jeg er glad for mailen, hehe.
Og takk til deg for hjelpen
PS! Har forresten live-mail.I'm sick and tired of always beeing sick and tired
-
06-12-10, 11:40 #6
-
06-12-10, 12:07 #7
Da må jeg bare ile til og si: "Gratulerer med overstått!"
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
06-12-10, 12:41 #8
Tusen takk, smjg
-
07-12-10, 01:43 #9
-
07-12-10, 18:59 #10
Tusen takk