Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Nav mener Gudrun blogger for mye til å være syk

Les hva Dagbladet skriver.

NAV sier i avslaget sitt
    «Vedlagt følger noen av innleggene du har publisert i perioden fra du fremsatte krav om AAP til oktober. Ut fra det generelt høye aktivitetsnivået på bloggen din, har vi vanskelig for å se at du kan regnes som arbeidsufør.»
    Jeg er målløs
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Nav mener Gudrun blogger for mye til å være syk

Målløs er jeg også, men føyer seg jo godt inn i rekken av hva man antar at NAV kan prestere.....
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

En fantastisk oppfølger av Gudruns sak, les Giktbloggen og le av folks idioti!

Arbeidsuførhet er etter min definisjon et valg man gjør. Et valg som i mange tilfeller underbygges av svake individer plantet inn i et rommslig byråkrati.
    Jeg har ingen arbeidsuføre venner.
    - Knut H

Knut H treffer spikeren på hodet. Sykdom er noe man fritt velger. Jeg valgte f.eks leddgikt, men det var et vanskelig valg og var selvsagt gjenstand for intensiv vurdering. Både bekhterevs og ADHD var inne i bildet, men jeg valgte til slutt leddgikt. Angrer dog litt på at jeg ikke valgte noe mindre alvorlig. En eller annen allergi eller noe sånt. Nøtteallergi for eksempel. Ah. Valgets kval! Det er så vanskelig!!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Utrolig hva folk kan innbille seg gitt......
    I den serien ligger jo vårt kjære Folkehelseinstitutt også godt an med sitt slagord :
    www.fhi.no - for et friskere folk
    Jeg skal ikke fortenke dem i at de forsøker å leve opp til sitt slagord - men jeg kan ikke se at de lykkes særlig hvis man måler mot praktiske resultater.
    Heller ikke syns jeg deres overdrevne tro på vaksinens velsignelse er troverdig, enn si beroligende.
    Jeg kan gjerne holde påstander om både politisk og økonomisk kokkelimonke utenfor. De oppnår ikke resultater som står i forhold til sitt slagord.

http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs...9967/0/AKTUELT

http://www.nrk.no/torget/7091_samfunnets-pilarer
    Hvor det står :
    "Folkehelseinsituttet har et beroligende slagord: “For et friskere folk”, og konkluderer etter sommerens legionellautbrudd med at “Utenom utbruddene er folk i Nedre Glommaregionen ikke mer utsatt enn andre.” Og for at vi skal føle oss enda litt tryggere: “Legionella finnes overalt hvor det er vann!” Vi får trøste oss med det."
    (det er jo ett av Norges vannrikeste områder......)

http://www.riksavisen.no/?p=608
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

"Arbeidsuførhet er etter min definisjon et valg man gjør. Et valg som i mange tilfeller underbygges av svake individer plantet inn i et rommslig byråkrati.
    Jeg har ingen arbeidsuføre venner.
    - Knut H"

Å herregud så heldig Knut er som aldri har fått føle livets harde realiteter på kroppen eller i nær vennekrets eller familie.

Lignende tråder

1. Legen mener jeg er overdosert
    Av Pejyuu i forumet Blodprøver
    Svar: 11
    Siste melding: 04-11-10, 13:42
  2. Fastlegen mener jeg er overdosert
    Av sisi i forumet Hos legen
    Svar: 18
    Siste melding: 02-06-10, 10:37
  3. Hva mener dere om dette?
    Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 1
    Siste melding: 27-05-08, 22:27

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn