Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
-
26-10-10, 16:45 #1
Medisin for dårlig hukommelse..
Hmm trodde jeg hadde skrevet et innlegg her i går men det har tydeligvis ikke kommet med eller så har det forsvunnet;-) Rart for jeg så jo at detlå ute etter at jeg hadde skrevet det men men.
Tenkte bare å si at jeg har fått vitaminer/medisin mot dårlig hukommelse, hehe.
Medisinen heter cervitam og legen sa at det nok ikke fåes i Norge;-) Den inneholder Piracetam - 400 mg og Vincamine - 20 mg og sier ikke meg noe men jeg håper det virker. Har blitt betydelig bedre enn jeg var men det er ennå et stykke igjen.
Av vitaminer fikk jeg noe som heter Vita stress tab. og denne inneholder:
E - 45 IU
C - 600 mg
Folic acid 400 mcg
B1 - 20 mg
B2 - 10 mg
Niacinamide - 100 mg
B6 - 10 mg
B12 - 25 mcg
Pantothenic acid - 25 mg
Copper - 3 mg
Zink - 23.9 mg
Så da gjenstår det bare å se om det kommer til å virke;-)I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-10-10, 16:52 #2
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
26-10-10, 16:56 #3
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
Jeg leste det også, så det lå her, Trude. Du skrev også at formen er i bedring og det er gledelig
Joda, det første virkestoffet, piracetam, selges på resept i Norge, men under et annet prepatatnavn. Spennende å høre hvordan effekten blir på dette medikamentet.
http://no.wikipedia.org/wiki/Piracetam
http://en.wikipedia.org/wiki/Vincamine
-
26-10-10, 16:56 #4
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
He he, se der ja, Nei den har tydeligvis ikke begynt å virke ennå men så har jeg bare tatt en pille foreløpig da, skal tas to ganger om dagen (vitaminene bare en gange da;)
Kan jeg spørre om hvor du fant den trøden min, jeg har leita og leita og kunne bare ikke forstå hvor den var blitt av, hehe;-)
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-10-10, 16:58 #5
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
26-10-10, 16:59 #6
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
He he, takk for linkene Blondie og NÅ husker jeg jo at legen forklarte hva begge de to tingene var, hehe;-)
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-10-10, 17:01 #7
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
-
26-10-10, 17:01 #8
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
AAAAHHHH, he he og så lettvint kan det gjøres, tusen takk Kevlin
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-10-10, 17:04 #9
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
Tror det aller verste med denne dårlige hukommelsen er samtaler med andre folk for jeg kan faktisk glemme hva vi sitter å snakker om dersom det blir et ørlite opphold i samtalen;-) Føler meg så ofte stokk dum da det også til tider er helt umulig for meg å føle med i samtaler der det er flere mennesker innvolvert.
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
30-09-15, 12:10 #10Uregistrerte Gjest
Sv: Medisin for dårlig hukommelse..
Hei 😊 ser denne tråden er gammel. Men finnes det andre medikamenter som man får kjøpt i Norge? Og som funker. Ble anbefalt noe på helsekosten av legen min. Snakker altså om for hukommelsen 😉
Lignende tråder
-
Hukommelse
Av Hsn i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 19Siste melding: 09-05-10, 20:23 -
Diabetes/lavt stoffskifte/hukommelse/temperament
Av svima i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 3Siste melding: 02-02-10, 13:34 -
Ble så dårlig
Av heisann i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 5Siste melding: 15-10-07, 14:22 -
Hørsel, syn, luktesans og læring/hukommelse
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 09-04-07, 15:00 -
hukommelse
Av sofus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 2Siste melding: 25-01-07, 19:51
Svar med sitat


Bokmerker