Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Sov med sokker
-
21-08-10, 11:38 #1
Sov med sokker
Dette gjelder ikke medisiner, men noe så enkelt som noen små tøyfiller.
Kom over på ett eller anna forum at å sove med sokker om natta skal gjøre kroppen bedre. Har selv slitt med fibromyalgi i mange år. Selv om jeg nå er medisinert for lavt stoffskifte, merker jeg ingen endring på disse smertene.
De nettene jeg av en ellar anna grunn ikke sover med sokker, verker jeg noe innmari i kroppen dagen etter. Sover derfor med noen veldig slakke bommulssokker. Sommer som vinter. Passer på at de ikke er stramme om ankelen eller foten.
Kan jo være verdt et forsøk. Sokker har de fleste liggende, så det vil jo ikke koste en krone.
Lykke til
-
21-08-10, 11:55 #2
Sv: Sov med sokker
Ser at du har det fint - og er sikker på at mange gleder seg over det SvSo.
Fint at du ikke har glemt "oss" og vil skrive om din vei fram.
Ad sokker om natta.
Jeg måtte sove med sokker om natta i Levaxintia, men det ble bråslutt da jeg kom over på Tyroide hormoner. I førsten følte jeg meg jeg nesten for varm, og siden har jeg glemt alt om nattsokker.
At du nevnte det ble en påminnelse for meg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-08-10, 13:53 #3
Jeg har sovet med ullsokker i mange mange år, også lenge før Levaxin/Thyroid-tida. Sommer som vinter. Jeg kan bare ikke unnvære sokkene mine om natta - selv på de varmeste nettene.
Jeg vet ikke om de holder smerter borte då jeg anser meg for å være smertefri, men kanskje nettopp derfor...? Pga sokkene?
Såg nå at det er under underforumet "fibromyalgi" du skriver Svso, men jeg lar innlegget mitt stå. Kanskje det kan ha interesse for andre som ikke sliter med fibromyalgi også.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
21-08-10, 21:25 #4
Har prøvd å sove med div sokker og lester, med det resultat at føttene mine koker. Og da må jeg få de av i en rasende fart. Sliter med urlige føtter.
Svar med sitat
Bokmerker